توسط فدراسیون فوتبال

قیمت و سهمیه بلیت ایرانی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد

فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره نحوه خرید بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای هواداران اصلی تیم ملی ایران صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره نحوه خرید بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای هواداران اصلی تیم ملی ایران صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع کلیه فوتبالدوستان و حامیان تیم ملی فوتبال می‌رساند که در راستای حمایت از تماشاگران و مشوقان تیم‌ملی ایران در جام جهانی روسیه و با توجه به اینکه خرید اینترنتی مستقیم بلیت بازی‌های جام‌جهانی از سایت فیفا برای بسیاری از تماشاگران عزیز ایرانی مقدور نمی‌باشد، فدراسیون فوتبال ایران با مذاکرات و رایزنی با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سهمیه بلیت مشخص شده در جدول یک را به تماشاگران و حامیان اصلی تیم‌ ملی در ایران اختصاص داده است.

جدول یک- سهیمه بلیت‌ های مختص تماشاگران اصلی تیم ملی ایران

مسابقه ایران – مراکش

Category 1 : 70

Category 2 : 638

Category 3 : 1914

مسابقه ایران – اسپانیا

Category 1 : 70

Category 2 : 363

Category 3 : 1088

مسابقه ایران – پرتغال

Category 1 : 70

Category 2 : 352

Category 3 : 1054

همچنین فدراسیون فوتبال اقدام به راه اندازی پرتال ثبت‌نام و خرید بلیت‌ بازی‌های تیم‌ملی ایران در سایت فدراسیون فوتبال کرده است که علاقه‌مندان و تماشاگران عزیز تیم‌ ملی می‌توانند از تاریخ اول دیماه ۹۶ به مدت ۳۰ روز تا ساعت ۲۴ مورخ ۳۰ دیماه ۹۶ نسبت به ثبت نام و خرید بلیت‌ بازی‌های تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی روسیه با قیمت مصوب فیفا (جدول ۲) اقدام و مبلغ بلیت خریداری شده خود را به صورت ریالی پرداخت نمایند.

جدول ۲- قیمت بلیت‌ بازیهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی

Category 1 : 210 دلار

Category 2 : 165 دلار

Category 3 : 105 دلار

لازم به ذکر است نرخ تبدیل دلار به ریال به صورت روزانه با قیمت ارز آزاد محاسبه و ۴ درصد کارمزد بانکی به مبلغ نهایی اضافه می‌گردد.

قابل توجه درخواست کنندگان محترم: در صورتی که میزان تقاضا برای خرید بلیت‌های جام‌ جهانی در پایان مدت ۳۰ روزه بیشتر از ظرفیت اختصاص یافته در جدول یک باشد، فدرسیون فوتبال در حضور رسانه‌ ها و نهاد‌های نظارتی اقدام به قرعه‌کشی نموده و تماشاچیان عزیزی که نامشان در قرعه‌ کشی بیرون نیامده، پول خرید پرداخت شده به حساب آن‌ها تا حداکثر ۱۰ روز عودت داده خواهد شد.

Share