با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

فاضل نظری با حکم سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

این شاعر که در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی سمت‌هایی را داشته با حکم سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دولت حسن روحانی به این سمت منصوب شده است.

قرار است آیین تکریم علیرضا حاجیان‌زاده و معارفه فاضل نظری به عنوان مدیرعامل پیشین و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرای سابق) برگزار شود.

فاضل نظری متولد سال ۱۳۵۸ در شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی است. او تحصیلات اولیه خود را در شهرهای خمین و خوانسار گذرانده‌ و در سال ۱۳۷۶ برای ادامه تحصیل در رشته‌های معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق به تهران آمده است. نظری تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دکترای رشته مدیریت تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده است.

ریاست حوزه هنری استان تهران، ریاست مرکز موسیقی حوزه هنری، معاونت هنری حوزه هنری و عضویت در شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما در کارنامه نظری به چشم می‌خورد.

تا کنون از این شاعر، پنج مجموعه شعر «گریه‌های امپراتور»، «اقلیت»، «آن‌ها»، «ضد» و «کتاب» توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسیده‌ است.

Share