امام جمعه موقت رشت

عربستان کوتوله سیاسی است

امام جمعه موقت رشت گفت: امروز منطقه غرب آسیا نمایشگاه شکست‌های عربستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت با اشاره به شرایط دوران زندگی امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) در شرایط سخت حکومت بدترین پادشاهان عباسی زندگی می‌کردند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سختی‌های دوران زندگی امام حسن عسکری (ع) عنوان داشت: آماده کردن مردم برای آغاز عصر غیبت و زمینه‌سازی امامت حضرت مهدی (عج) از اقدامات مهمی بود که به سختی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به انحرافات عقیدتی به وجود آمده در دوران امام حسن عسکری (عج) خاطرنشان کرد: در دوران امامت این امام بزرگوار کتبی در نفی قرآن کریم نوشته شده بود که امام حسن عسکری (ع) به‌خوبی در مقابل آن ایستادند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به تلاش مجدانه امام حسن عسکری (ع) در دوران امامتشان ابراز داشت: بالندگی نهضت انتظار امام زمان (عج) مرهون تلاش‌های امام حسن عسکری (ع) است.

وی با بیان اینکه مدتی است دشمن به‌دنبال تضعیف نمازهای جمعه است گفت: دشمن فهمیده است که کدام قسمت از نظام جمهوری اسلامی را باید هدف قرار دهد و تضعیف نماز را سرلوحه هجمه‌های فرهنگی خود قرار داده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به فرا‌رسیدن روز نیروی دریایی اعلام کرد: نیروی دریایی در روزهای نخست جنگ توانست نیروی دریایی دشمن را ساقط کند و امروز نیز اقتدار عظیمی در مرز‌های دریایی کشور دارد.

شفیعی‌زاده با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج مستضفین توسط امام راحل از اقداماتی بود که امروز به ارزش و اهمیت آن پی برده شده است.

امام جمعه موقت رشت تاکید کرد: بسیج مصداق بارز آیات قرآن کریم است و به واقع باید آن را شجره طیبه‌ای دانست که همواره مردم و مسلمانان از آن بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج تنها برای ایران نیست افزود: بسیج امروز منطقه‌ای و جهانی شده است و می‌بینید که کشورهای منطقه با الگوگیری از ما “حشدالشعبی عراق” و غیره را تشکیل داده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان اظهار داشت: بصیرت مولفه مهمی است که بسیجیان باید برای تبیین اهداف انقلاب و صدور آن به سراسر جهان دارا باشند.

امام جمعه موقت رشت با اعلام اینکه دشمن‌شناسی مولفه دیگر و لازم بسیجیان است خاطرنشان کرد: امروز دشمن شناسی از موارد مهمی است که بسیجیان برای انجام اقدامات متقابل با دشمنان باید ان را در خود تقویت کنند.

شفیعی‌زاده با اشاره به نابودی داعش توسط جبهه مقاومت اسلامی گفت: نابودی داعش نه تنها رفع خطر از ایران بلکه رفع خطر از تمام کشورهای دنیا و اسلام بود زیرا داعش با نام اسلام جنایاتی را انجام می‌داد که با اسلام تناسبی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه محور دفع خطر داعش، جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران بوده است اعلام کرد: امروز دشمنان انقلاب، سپاه را هدف قرار داده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدای مدافع حرم خیلی زخم زبان شنیدند اما به خودشان ببالند که دنیا این پیروزی را مدیون خون عزیزان آن‌ها است.

شفیعی‌زاده ضمن معرفی عربستان به‌عنوان کوتوله سیاسی در منطقه عنوان داشت: امروز منطقه غرب آسیا نمایشگاه شکست‌های عربستان است و او حتی با خرج کردن ۵۰۰ میلیارد دلار در جنگ عراق و سوریه نیز موفق نشد.

Share