استاندار گیلان در آیین کلنگ زنی احداث پل بتنی روستای کتشصت آبادان

عادت ندارم در مراسم کلنگ‌زنی شرکت کنم | برای شنیدن حرف دل مردم آمده‌ام

سالاری تصریح کرد: عادت ندارم در مراسم کلنگ‌زنی شرکت کنم و تنها چیزی که بهانه‌ی من برای شرکت در این مراسم است، حضور در بین مردم این منطقه و شنیدن حرف دلشان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آیین کلنگ زنی احداث پل بتنی روستای کتشصت آبادان گفت: هدف اصلی ما اولویت بندی پروژه ها و رفع نیازمندی های استان بر اساس خواست و نظر مردم است.

دکتر مصطفی سالاری در این مراسم که پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس مجمع نمایندگان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی در محل بقعه آقاسیدحسین روستای کتشصت آبادان برگزار شد، تصریح کرد: عادت ندارم در مراسم کلنگ‌زنی شرکت کنم و تنها چیزی که بهانه‌ی من برای شرکت در این مراسم است، حضور در بین مردم این منطقه و شنیدن حرف دلشان است.

*هدف اصلی ما اولویت بندی پروژه ها و رفع نیازمندی های استان بر اساس خواست و نظر مردم است

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی که از هفته آینده با شکل جدیدی کلید خواهد خورد، اظهار داشت: برای هر شهرستان یک شبانه روز کامل را در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم در قالب نشست با شهرداران، دهیاران و اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا، نشست با نمایندگان اصناف و اقشار شهرستان و بازدید از مناطق مختلف و حضور در بین مردم، برای پیشبرد اهداف توسعه محور استان گام های موثری برداریم؛ هدف اصلی ما اولویت بندی پروژه‌ها و رفع نیازمندی‌های استان بر اساس خواست و نظر مردم است.

استاندار گیلان اضافه کرد: درد ملموس جامعه اشتغال است و مردم مطالبات اقتصادی و اشتغال محور دارند؛ با همکاری و همراهی یکدیگر و استفاده صحیح از ظرفیت‌های شهرستانی می توانیم جهت پیشبرد اهداف توسعه ای گام های مؤثری برداریم.

دکتر سالاری با بیان اینکه بخش عمده ی توجه ما به موضوع کشاورزی و بوم‌گردی روستایی معطوف است، گفت: بایستی به گونه‌ای تصمیم گیری کنیم که با ایجاد درآمد پایدار برای مردم روستایی، تغییر ملموسی در زندگی آنها ایجاد شود. وی در پایان سخنانش گفت: همه این اقدامات با هدف جلب رضایت مردم که پیش زمینه جلب رضایت خداوند است، صورت می‌گیرد.

Share