فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه

طوفانی که بسیجیان به پا کردند در حال از جا کندن بنیان‎های سست دولتهای غربی است

سردار کامجو گفت: طوفانی که بسیجیان به پا کردید همچنان در حال از جا کندن بنیان‎های سست و سیاست‌های عنکبوتی دولتهای غربی است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پنجم آذر ماه تجمع بزرگ بسیجیان در شهر بندرانزلی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 سرهنگ جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی در تجمع بزرگ هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دلیر سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به همه بسیجیان سلحشور، بسیج را کلمه ای مقدس خواند و افزود: این کلمه دارای بار عظیمی از اخلاص، وفاداری، انسانیت و شهادت طلبی می باشد.

وی افزود: هر بسیجی نمونه‌ای از یک انسان بسیار متدین، با اخلاق و با حسنات است، به گونه ای که آرزوی حضرت امام (ره) این بود که یک بسیجی باشند.

همچنین سردار  عبدالله کامجو فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: شاهکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در تشکیل بسیج مستضعفین آن دیدگاه و آن افق بازی بود که در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند.

وی افزود: ما حضور بسیجیان را در تک تک صحنه‌های انقلاب می بینیم که اگر در بدو انقلاب حضور بسیجیان ما نبود قطعا شاید انقلاب ما داوم نمی‌آورد.

کامجو یادآور شد: تاکید می‌کنم اگر تمام ارگان ها، ادارات، حتی سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با نیروی بسیجی و با آن ایده و فکر بسیجی بخواهند کار کنند خیلی از مشکلات مملکت ما حل خواهد شد.

وی افزود: عزیزان بسیجی ما در دوران دفاع مقدس خیلی از معادلات غیر ممکن را بهم ریختند و خیلی از گره‌هایی که حتی به فکر مسئولین جنگ هم نمی‌رسید با حضور عزیزان بسیجی باز شد.

کامجو خاطر شان کرد: امروز اگر می‌بینید دیار اسلامی عزیزمان در حاشیه امنی قرار گرفته است و با کمی دقت در دور تا دور کشور نگاه بندازید متوجه می‌شوید که با حضور عزیزان بسیجی این امر شکل گرفته است.

وی متذکر شد: تنها کشوری که به عنوان لنگرگاه امن این منطقه است، جمهوری اسلامی ایران می باشد و این هم به پاس رشادت‌ها و از جان گذشتگی های شما عزیزان بسیجی است که در همه اوقات در صحنه‌های مقدس انقلاب حضور دارید. طوفانی که بسیجیان به پا کردید همچنان در حال از جا کندن بنیان‎های سست و سیاست‌های عنکبوتی دولتهای غربی است.

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در پایان افزود: ما همچنان به حضور شجاعانه، آگاهانه، حکیمانه شما بسیجیان عزیز در تمام صحنه‌های انقلاب نیاز داریم. شما بسیجیان عزیز تفسیرگر این آیه از قرآن کریم در سوره نساء آیه ۱۴۱ هستید که خداوند متعالمی فرمایند: هیچ راهی را برای غلبه کفار بر مومنین باقی نمی‎گذارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه تقدیر و تشکر شد.

Share