جعفرزاده در همایش پاسداشت نهضت جنگل:

سراوان به‌جز مگس هیچ مشکل امنیتی ندارد | سزاوار است که گیلان آخرین استان در احداث راه‌آهن باشد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات منطقه سراوان گفت: آقای دکتر سراوان هیچ مشکل امنیتی ندارد فقط مگس دارد! که به دلیل انباشت زباله‌ها مردم سراوان را آشفته کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عصر امروز در همایش گرامیداشت نهضت جنگل در سالن بانک صادرات مرکزی رشت بابیان اینکه استاندار گیلان جوان‌ترین استاندارد اظهار کرد: این مطلب باعث می‌شود ایشان بسیار باانگیزه و پرتلاش باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گیلانیان چیزی برای گیلان و ایران کم نگذاشته‌اند گفت: در جریان تکوین انقلاب و جنگ تحمیلی استان گیلان برای این آب‌وخاک بسیار مایه گذاشت.

 وی با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ شهید سرافراز از استان گیلان تقدیم انقلاب اسلامی‌شده افزود: گیلان چیزی برای انقلاب کم نخواهد گذاشت اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند گیلانی‌ها در خط اولیه دفاع خواهند ایستاد.

جعفرزاده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخچه راه‌آهن نشان می‌دهد که نخستین راه‌آهن کشور از بندر انزلی به پیربازار احداث شد اما آیا سزاوار است که گیلان بااین‌همه ایثار آخرین استان در احداث راه‌آهن باشد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ۱۰ درصد از غذای کشور از استان گیلان تهیه می‌شود افزود: اکنون نسبت به ۴۰ سال گذشته ۵۲ درصد آب کمتری به حوزه آبریز گیلان ریخته می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۷ درصد آب شیرین از ۵۴ رودخانه استان گیلان به دریای خزر ریخته می‌شود گفت: اگر آب مناسب برای کشاورزی  تهیه نشود، غذای این کشور نیز تعیین خواهد شد.

جعفرزاده بابیان اینکه آقای لاریجانی با یک اشاره می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند تصریح کرد: مشکل آب استان گیلان با هزار میلیارد تومان حل می‌شود استان گیلان نباید با این حجم بارش باران ازنظر کمبود آب رنج ببرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات منطقه سراوان و جایگاه دفن زباله گفت: آقای دکتر سراوان هیچ مشکل امنیتی ندارد فقط مگس دارد! که به دلیل انباشت زباله‌ها مردم سراوان را آشفته کرده است.

وی از تولید ۴۰ درصد برنج کشور در استان گیلان خبر داد و افزود: با این آمار ما هیچ نیازی به واردات برنج خارجی نداریم پس چرا آن‌قدر برنج را وارد کشور می‌کنید و کشاورزان را نگران می‌کنید.

جعفرزاده با تأکید بر اینکه مردم گیلان در یک‌جهت حرکت کرده و زیر چتر ولایت هستند اظهار کرد: مردم گیلان نشان دادند همواره از این نظام حمایت کرده و پاسدار خوبی برای خون شهدا هستند.

Share