دادستان فومن

راه فتنه و فتنه‌گران را تفکر بسیجی سد کرده است | تفکر بسیجی در دنیا جواب داده است

دادستان فومن در تجمع بزرگ بسیجیان این شهر با تاکید براینکه در مقابل اهداف دشمنان نباید کوتاه بیاییم، افزود: تفکر بسیجی در دنیا جواب داده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدصادق ایران عقیده در تجمع بزرگ بسیجیان فومن با بیان اینکه بسیج جناحی نیست، گفت: بسیج ولایت مدار هرگز در مقابل دشمنان سر تعطیم فرود نخواهد آورد.

دادستان فومن با تاکید براینکه در مقابل اهداف دشمنان نباید کوتاه بیاییم، افزود: تفکر بسیجی در دنیا جواب داده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه دشمنان از تفکر بسیجی خوف دارند، متذکر شد: فشارهای فرهنگی و اقتصادی دشمنان بخاطر ترس از ترویج فرهنگ بسیجی و انقلابی است.

ایران عقیده با یادآوری اینکه بسیجی باید بصیرت داشته باشد، گفت: مسلمانان و انقلابیون باید اهداف دشمنان را بشناسند و با آن مقابله کنند.

دادستان فومن با تاکید بر اینکه اسرائیل در مقابل تفکر جهادی و مقاومت درمانده شده است، ادامه داد: تفکر بسیجی گروهک تروریستی داعش را نابود کرد.

ایران عقیده با یادآوری اینکه گروهک داعش بیشترین حمایت سیاسی و تجهیزاتی را پشت سر خودش داشت اما نتوانست در مقابل تفکر انقلابی طاقت بیاورد، اضافه کرد: پایگاه حکومتی داعش و حامیان آن در منطقه برچیده شده است.

دادستان شهرستان فومن با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی حامی آزادی و مظلومان جهان است، تصریح کرد: به پشتوانه امام (ره) و مقام معظم رهبری و جوانان انقلابی، انقلاب اسلامی به مرزهای جهانی صادر شده است.

ایران عقیده با یادآوری اینکه تفکر بسیجی حد و مرز ندارد، خاطرنشان کرد: راه فتنه و فتنه گران را تفکر بسیجی سد کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیجی همیشه مجاهدانه و با شهامت در صحنه‌ها حضور دارد، گفت: هرکسی که برای اعتلای امنیت و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرامش مردم تلاش می‌کند، دارای تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه جریان بسیجی معادلات سیاسی دنیا را برهم زده است، افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی جریان دارد، سرسوزنی اجازه جولان دادن به دشمنان و فتنه‌گران داده نخواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه عزت ایران اسلامی روز افزون است، گفت: خداوند پشتیبان پرچم‌ مقدس و اهداف والای انقلاب اسلامی است.

Share