با حضور در برنامه «من و شما»

رازی که مهران غفوریان در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد

مهران غفوریان روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور بود و با بیانی جدی به سوالات پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهران غفوریان روز جمعه ۲۴ آذر در ابتدای برنامه «من و شما» درباره کم‌کردن وزن خود در مقطعی از زمان گفت: از آنجایی که مفصل ران من از بین رفته است ، وزن زیاد برای درد پاهایم بد است و پزشک میگوید باید ٢٠ تا ٣٠ کیلو وزنم را کاهش دهم اما این مقدار کاهش وزن کار آسانی نیست . من یکبار به تصمیم خودم جراحی زیبایی لاغری انجام دادم که بیشتر سایز من کم شد تا وزن. اما در کل من زیاد غذا نمی خورم.

کسی نمی دانست سیگار می‌کشم

آرش ظلی پور با اشاره به ترک سیگار از او پرسید گویا سلامتی ات این اواخر خیلی مسئله مهمی شده است که غفوریان در پاسخ گفت: کامل ترک نکردم اما سیگار کشیدن را خیلی کم کردم. هرچند که فکر میکنم کسی نمیدانست که سیگار میکشم و الان همه فهمیدند.

از کسانی که برایم شایعه درست کردند نمی گذرم

غفوریان در پاسخ به این سوال مجری برنامه که چرا این قدر حاشیه و شایعه دور وبر او است تا جایی که گفته میشد که وی از کمپ ترک اعتیاد نیز فرار کرده است گفت : وقتی که یک هنرمند مدت زمانی کم کار باشد حواشی دور و برش زیاد میشود . من مدتی کم کار بودم و مسائل درشت را تکذیب میکردم. اصولا فرد بی حاشیه ای هستم چون کارهایی نمی کنم که از نظر مردم عجیب و غریب باشد؛ اما در مقطعی حواشی پیرامون ما زیاد شده بود . مثلا مجله ای بود که نوشت : خودکشی مهران غفوریان. یا مثلا یکبار که سفر زیارتی به مشهد داشتم دچار مسمومیت غذایی شدم وقتی که بیدار شدم دیدم چند نفری عکس گرفته اند و رفته اند . وقتی پرسیدم اینها که بودند گفتند اینها خبرنگار بودند در حالیکه خدا گواه است که من مسموم شده بودم .

ظلی پور به خبری که گفته می شد غفوریان با اسلحه تقلبی مردم را ترسانده و چندسال قبل به این بهانه بازداشت شده هم اشاره کرد و غفوریان با خنده گفت: هیچ وقت از کسانی که این شایعات کثیف را درست کردند نمی گذرم و آنها را نمی بخشم چون آنها مادر و خانواده من را آزار دادند.

امیدوارم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» اکران شود

مهران غفوریان که برای اولین بار در قالب نقشی جدی در فیلم عبدالرضا کاهانی ایفای نقش کرده درباره آن فیلم گفت : تشخیص رضا کاهانی بر این بود و از نظر من هم تشخیص درستی بود ! فیلم بسیار فیلم خوبی است و امیدوارم مشکلات آن حل و اکران شود . همچنین امیدوارم اقای کاهانی و ارشاد با هم به توافقاتی برسند و هیچ تولید فرهنگی دو صندوقچه نماند و خاک نخورد.

اگر امروز پیشنهاد خالتور را به من بدهند هرگز بازی نمی کنم

غفوریان که فیلم «خالتور» را روی پرده دارد در پاسخ به این سوال که چقدر به خاطر پول در این فیلم بازی کرده و آیا از نقش آفرینی در آن راضی است گفت: فیلم «خالتور» دارد می فروشد فیلم غیر اخلاقی که نیست.

ظلی پور پرسید برای بازی در فیلم «خالتور»، «شیر و عسل»، «آس و پاس» و فیلم های مشابه چیزی به نام فیلمنامه وجود داشته که غفوریان در این باره بیان کرد: «خالتور» فیلمنامه داشت اما بعضی چیزها را تهیه کننده می گوید که مثلا مخاطب رقص هندی را می پسندد و از من میخواهند. من این اواخر در حوزه کارم بسیار سخت گیر شده ام. صد برابر از «خالتور» فیلمنامه های بهتری بود و اگر امروز پیشنهاد این فیلم را به من بدهند دیگر بازی نمیکنم چون یکبار بازی اش کرده ام. من از این فیلم دفاع نمیکنم اما برای فیلمی که هم اکنون اکران است نمیزنم. فیلم پنج میلیارد فروخته است و اینطور نبوده که مردم را با مسلسل به سالن سینما ببرند، خودشان دوست داشته اند و دیده اند. آنتن صدا و سیما برای نظر شخصی من و شما نیست. من خودم الان دوست ندارم فیلمی مثل خالتور بازی کنم. وقتی که فیلم از اکران پایین بیاید می توانم در موردش صحبت کنم اما این سبک فیلم دیگر مورد سلیقه من نیست.»

مهران غفوریان اولین فیلم سینمایی اش را می سازد

او که به تازگی به عرصه کارگردانی ورود کرده است در خصوص اولین ساخته سینمایی اش گفت: حمید نعمت الله به من لطف دارد و به عنوان مشاور پروژه کنار من است. فیلمنامه کمدی این کار را اقای محمدرضا آرین می نویسند و علی لدنی تهیه کننده  آن هست. با رضا عطاران صحبت کرده ام اما میدانم که خیلی گرفتار است برای همین با هومن سیدی هم صحبت کرده ام. میخواستیم کار به جشنواره برسد که متاسفانه فیلمنامه تمام نشد ولی به هرحال پیش تولید جدی کار به زودی شروع می شود.»

Share