رنجکش: غفلت‌های گذشته در زمینه بازار نباید اکنون تکرار شود

رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا معارفه شد

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: غفلت های گذشته در زمینه بازار نباید اکنون تکرار شود و این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارد که باید این توانمندی ها مورد توجه قرار بگیرد و با نگاه خلاقانه دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس رنجکش در جلسه تودیع و معارفه رئیس قبلی و جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا ضمن تشکر از زحمات انجام گرفته  اظهار داشت: چیزی از ارزش‌های منابع انسانی با تغییر مدیریت ها کم نمی شود، بلکه گردش نیروها کمک می‌کند تا برنامه‌های توسعه ای شهرستان با توان بیشتر رو به جلو حرکت کند.

وی اضافه کرد: شهرستان آستارا بر پایه خدمات تجاری  و گردشگری استوار است که می‌طلبد سازمان صنعت، معدن و تجارت آستارا تمام توجه و تلاش خود را به این سمت معطوف نماید.

فرماندار آستارا یادآور شد: طرح ها و برنامه های خوبی در این شهرستان شروع شده است و برای اینکه به نتیجه مطلوب برسد نیازمند پیگیری جدی مدیران این حوزه می باشد.

وی افزود:البته در این شهرستان کاستی های مختلفی در حوزه زیرساخت ها و عدم وجود برنامه در گذشته وجود دارد که با مدیریت جدید و رویکرد کارآفرینانه باید این چالش ها برطرف شود.

رنجکش تاکید کرد: مدیران باید از پشت میز خود خارج و در میدان کارکرد عملیاتی داشته باشند و مردم را از دست بروکراسی های اداری نجات دهند.

وی اظهار داشت: مردم نیازمند راهنمایی در مسیر اهداف توسعه و ایجاد فرصت های کسب و کار هستند و مسؤلان شهرستان باید به مطالبات مردم پاسخ دهند.

در این نشست که اسدنیا رئیس امور اداری و تقوی مدیر حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حضور داشت از زحمات ده ساله بیژن خالق وردی پور در راس این سازمان در شهرستان آستارا تجلیل شد و محسن آهنی به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرزی بندر آستارا انتخاب شد.

Share