در محور آزاد راه منجیل به رودبار

درگذشت راننده نیسان پس از برخورد با دیواره تونل

عصر امروز در محور آزاد راه منجیل به رودبار داخل تونل بزرگ یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توجه کافی به جلو از محور اصلی خارج و پس از برخورد با دیواره تونل متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز در محور آزاد راه منجیل به رودبار داخل تونل بزرگ (لاین جنوب به شمال) یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توجه کافی به جلو از محور اصلی خارج و پس از برخورد با دیواره تونل متوقف شد.

سرهنگ حسین محمدپور با بیان خبر درگذشت راننده وانت به علت عدم توجه به جلو، افزود: در ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز در محور آزاد راه منجیل به رودبار داخل تونل بزرگ (لاین جنوب به شمال) یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توجه کافی به جلو از محور اصلی خارج و پس از برخورد با دیواره تونل متوقف شد.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده وانت نیسان (مرد ۳۷ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و سرنشین آن (مرد ۲۲ ساله) مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راه استان گیلان ضمن همدردی با خانواده متوفی اظهار داشت: اوج تصادفات به علت عدم توجه به جلو در بعد از ظهر و زمان طلوع آفتاب بوده لذا مجددا تاکید می شود که رانندگان در این ساعات در صورت خواب آلودگی حتما در مکانی مناسب استراحت و سپس طی طریق نمایند تا به لطف الهی شاهد کاهش این گونه حوادث باشیم.

Share