امام جمعه آستارا: وضعیت بیمارستان آستارا فاجعه‌آمیز است

دانشگاه علوم پزشکی گیلان توجهی به مشکلات درمانی آستارا ندارد

امام جمعه آستارا با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: وضعیت بیمارستان آستارا فاجعه‌آمیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌‌نیا در جلسه اداری شهرستان با حضور استاندار گیلان اظهار داشت: شهرستان آستارا یک شهرستان ویژه است و نگاه ویژه را طلب می‌کند و نگاه دولت به این شهرستان باید براساس شرایط و واقعیت‌های شهرستان باشد.

امام جمعه آستارا با اشاره به وضعیت بیمارستان جدیدالاحداث آستارا و انتقاد از افتتاح زودهنگام این بیمارستان افزود: وضعیت و امکانات این ساختمان اصلاً خوب نیست و هم اکنون سقف کاذب بخش‌هایی از این بیمارستان فرو ریخته است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه امکانات درمانی در این بیمارستان در شأن مردم این شهرستان نیست تصریح کرد: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان توجهی به مشکلات درمانی این شهرستان ندارد و امیدواریم استاندار گیلان در این خصوص اقدام کند.

امام جمعه آستارا همچنین با اشاره به مشکلات دیگر شهرستان مرزی بندر آستارا بر لزوم تکمیل پروژه‌های ناتمام این شهرستان تاکید کرد.

شهردار آستارا نیز در جلسه با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری این شهر گفت: با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مذاکراتی انجام گرفته است تا بتوانیم به جهت رفع ترافیک در بازار بزرگ ساحلی اقدام به احداث پارکینگ طبقاتی کنیم.

جواد معیتی با بیان اینکه شهرداری آستارا آمادگی کامل جهت ورود بخش خصوصی به اجرای طرح‌های گردشگری را دارد تصریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در راستای زیباسازی شهری و ایجاد طرح برای جذب گردشگران در دست اقدام داریم.

Share