سخنگوی شورای شهر رشت:

جنبش جنگل برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است

سخنگوی شورای اسلامی اسلامی شهر رشت گفت: جنبش جنگل برگ زرینی در تاریخ پر افتخار مردم رشت و ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد با گرامیداشت یازدهم آذر مصادف با سالروز شهادت روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: میرزا کوچک جنگلی در شرایطی در مقابله با استبداد حاکم بر کشور ندای حق طلبی سر داد که به واسطه زور و ظلم حاکمان، اسلام در غربت و آزادیخواهان کشور در زندانها به سر می بردند.

وی افزود: اقدامات شجاعانه و مقتدرانه این روحانی مبارز در مقابله با ظالمان و مستکبران بارقه های امید را در قلبهای مردمان ایران اسلامی روشن نمود و به یکباره جنبشی عظیم شکل گرفت.
شیرزاد با بیان اینکه اقدامات میرزا مایه مباهات مردم گیل و دیلم است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت والای میرزا کوچک جنگلی فرمودند: ما در دوران مبارزه خودمان، هر وقت نام میرزا کوچک را به یاد می آوردیم و شرح حال او را می خواندیم نیرو می گرفتیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شناساندن نهضت جنگل به نسل جوان امری ضروری است بیان کرد: در دنیای امروز که دشمنان مستکبر از تمامی ابزار و قدرت خود برای نابودی اسلام و انقلاب استفاده می کنند معرفی چنین شخصیتهای ارزشمندی می تواند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب نماید.

شیرزاد در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: ایران اسلامی عزت و سربلندی اش را مدیون شهداست و تاریخ پر افتخار این کشور مملو از برگهای زرین و جانفشانیهای دلیر مردان و شیرزنانی است که برای حفظ اسلام و انقلاب جان خود را فدا نمودند و اجازه کمترین تعرضی را به دشمنان این آب و خاک ندادند.

Share