همزمان با سراسر کشور؛

جشن پیروزی بر داعش در بلوار شهدای مدافع حرم رشت برگزار شد

جشن پیروزی بر داعش به همت پایگاه شهید خجسته در بلوار شهدای مدافع حرم رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مردم شهیدپرور و انقلابی استان گیلان امشب (۲آذر) همزمان با سراسر کشور در میادین شهر جمع شدند و نابودی داعش را جشن گرفتند و با این اقدام خود ضمن نشان دادن حمایت خود از نیروهای نظامی و حکومت جمهوری اسلامی، از مقام شامخ شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی کردند.

بسیجیان پایگاه شهید خجسته با همکاری هیئت محبان اهل بیت (علیه‌السلام) از این قافله مستثنا نبودند و با همراه داشتن پرچم‌های ایران و حزب الله لبنان و عکس سردار سلیمانی و پخش شیرینی در بین مردم در بلوار شهدای مدافع حرم فلکه گاز رشت اقدام به برپایی جشن کردند.

در این جشن حضور نوجوانان و جوانان بسیجی چشمگیر بود و از اینکه سردار قاسم سلیمانی توانسته به قول خود جامه عمل بپوشاند بسیار خرسند بودند.

جشن پیروزی بر داعش را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

امیرمحمد خیرخواه، یکی از جوانان هیئتی این منطقه با بیان اینکه این پیروزی نشان اقتدار جبهه اسلام و پیروزی بر کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: جشن امروز را مدیون فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی شهدا و رزمندگان مدافع حرم هستیم.

وی افزود: اگر این مدافعان حرم نبودند امروز پس از گذشت ۶ سال نه تنها خبری از جشن پیروزی بر تکفیری‌ها نبود بلکه آنان امروز دیگر جایی برای عرض اندام امثال ما باقی نمی‌گذاشتند.

این جوان هیئتی با اشاره به تحقق وعده حاج قاسم سلیمانی مبنی بر نابودی داعش در سوریه و عراق، گفت: به شکرانه این پیروزی امروز جوانان انقلابی شهر ضمن ابراز احساسات خود از مقام معظم رهبری، سردار  سلیمانی، نیروهای نظامی و مدافعان حرم قدردانی می‌کنند.

خیرخواه تصریح کرد: حامیان داعش بدانند تا زمانی که ایران اسلامی جوانانی همچون ما دارد هیچ‌گاه نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند و ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت فقیه، نظام و حکومت اسلامی خود هستیم.

نصرت الهی و ایمان خالص رزمندگان سبب این پیروزی شد

علی، یکی از جوانان بسیجی پایگاه شهید خجسته بلوار شهدای مدافع حرم با بیان اینکه در این جشن جای تک تک شهدای مدافع حرم استانم و کشورم خالی است، خاطرنشان کرد: ما قطعا ادامه دهنده راه شهید حججی‌ها، نوری‌ها و سردار همدانی‌ها هستیم و لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب و نظام کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه ما شهدای بسیاری را در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کرده‌ایم، اظهار کرد: قطعا از خون این شهدا به راحتی نخواهیم گذشت و از آنجایی که تا حیات است دشمن هم همچنان وجود دارد، پس تا آخرین قطره خونمان با دشمن خواهیم جنگید.

این جوان بسیجی با بیان اینکه نصرت الهی و ایمان خالص رزمندگان سبب این پیروزی شد، افزود: تدبیر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری و همت والای نظامی ولایتمدار و فرزند خلف این کشور، سردار حاج قاسم سلیمانی و پایداری، مقاومت و همدلی مسلمانان نتیجه پیروزی شیرن را در بر داشت.

علی با بیان اینکه در طول سه دهه انقلاب اسلامی شاهد پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف بوده‌ایم که در این پیروزی‌ها بسیج نقش اساسی داشته است، گفت: این انقلاب به واسطه بسیجیان شاهد توفیقات بزرگ در نفوذ افکار و اندیشه انقلابی در میان ملل اسلامی و مستضعف است.

گفتنی است؛ با حضور اقشار مختلف نیروهای مردمی و بسیجیان در خیابان های شهر رشت، جشن پیروزی نیروهای مقاومت بر تروریست‌های داعش برگزار شد و جوانان و نیروهای مردمی به توزیع شیرینی بین رانندگان و سایر مردم پرداختند.

Share