به روایت فعال رسانه‌ای اصولگرا

جزییات جدید از سخنان احمدی‌نژاد با شمخانی

«احسان گل محمدی» فعال رسانه ای اصولگرا از جدیدترین جزییات از صحبت های عجیب احمدی نژاد با شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره‌ی دختر رئیس قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «احسان گل محمدی» فعال رسانه ای اصولگرا از جدیدترین جزییات از صحبت های عجیب احمدی نژاد با شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره‌ی دختر رئیس قوه قضاییه خبر داد.

وی در یادداشتی تلگرامی نوشت: یکشنبه ۵ مرداد ماه –حوالی ظهر– اسکورت ویژه مقامات یک به یک در مقابل ساختمان معروف خیابان ولیعصر توقف کردند و آنها وارد ساختمان جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند؛ اعضای مجمع پس از خوش و بش های معمول یکی پس از دیگری به اتاق جلسات میروند. «جز ۶ صندلی مربوط به رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران سه قوه و رئیس مجلس خبرگان رهبری، ترتیب و چینش نشستن بقیه اعضا تصادفی است و هر کسی زودتر بیاید و روی یک صندلی بنشیند، نفر بعد جای دیگری می نشینند و مثل مجلس شورای اسلامی نیست که صندلی ها هر ۶ ماه قرعه کشی شود و صندلی هر نماینده مشخص باشد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در صندلی سوم سمت راست میز کنفرانس می نشیند بعد از حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری و قبل از امیر دریابان علی شمخانی؛ بعد از شمخانی حجت الاسلام والمسلمین امینی نجفآبادی مینشیند و در صندلی ششم نیز احمد توکلی عضو جدید مجمع می نشیند. آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع رسمی بودن جلسه را اعلام می کند و جلسه آغاز می شود. در این جلسه احمد توکلی که به فاصله دو صندلی با محمود احمدی نژاد نشسته بود رو به او می کند و می گوید: شما به چه دلیلی دو قوه نظام را زیر سؤال بردید؟ احمدی نژاد لبخند می زند و این گونه پاسخ می دهد: جلسه را ادامه دهید. اما این پایان حاشیه های جلسه فوق نبود؛ در بخش دیگری از جلسه محمود احمدی نژاد به علی شمخانی که در کنار او نشسته بود می گوید: از جاسوسی دختر رئیس قوه قضاییه چه خبر؟ شمخانی در پاسخ به او می گوید: این ماجرا از اساس دروغ بود. احمدی نژاد در واکنش به این جمله دبیر شورای عالی امنیت به او میگوید: شما مطلع نیستید!؛ «رئیس جمهور پیشین» در ادامه گفت و گوی خود با «علی شمخانی» ادعا میکند که حتی آدرس دقیق محل بازداشت «زهرا لاریجانی» را می داند! احمدی نژاد ادعا می کند آدرس محل بازداشت فردی را دارد که همه‌ی نهادهای امنیتی می گویند او بازداشت نشده است؛ «خرقه» که قابل نیست؛ پیشنهاد می دهم آدرس دقیق مورد اشاره را در کانال دولت بهار اعلام کنند؛ امیدوارم این داستان مانند ماجرای لیست مفسدان اقتصادی که در کل دو دوره ریاست جمهوری اش ادعا میکرد در جیبش است و ملت ۸ سال منتظر بودند تا دربیاورد {از جیباش} نشود!

Share