نماینده تهران پس از پایان مهلت 48 ساعته به بدهکاران منتشر کرد؛

جزئیات بدهی ۲۰ بدهکار عمده بانک سرمایه+ اسامی

با توجه به تخلف مسئولان بانک سرمایه طی سال های ۸۵ تا ۹۵ در اعطای تسهیلات کلان بدون وثیقه و استنکاف بدهکاران از پرداخت بدهی و تعلل بانک در وصول مطالبات و مماشات و اطاله دادرسی در مراجع قضایی، برای شفاف سازی و اطلاع عموم، مشخصات ۲۰ بدهکار عمده بانک سرمایه منتشر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس ۴۸ ساعت پیش خطاب به بدهکاران بانک سرمایه (متعلق به فرهنگیان) هشدار و اخطار داد که اگر تا ۴۸ ساعت آینده جهت تعیین تکلیف بدهی خود به این بانک مراجعه نکنند، هویت آنان را به اطلاع عموم خواهد رساند. حالا او تصویری را در توئیترش منتشر کرده که حاوی نام و میزان بدهکاری بدهکاران بزرک این بانک است.

 صادقی در توضیح لیستی که از بدهکاران بانک سرمایه و میزان بدهی آنها منتشر کرده نوشته است: «با توجه به تخلف مسئولان بانک سرمایه طی سال های ۸۵ تا ۹۵ در اعطای تسهیلات کلان بدون وثیقه و استنکاف بدهکاران از پرداخت بدهی و تعلل بانک در وصول مطالبات و مماشات و اطاله دادرسی در مراجع قضایی، برای شفاف سازی و اطلاع عموم، مشخصات ۲۰ بدهکار عمده بانک سرمایه منتشر می شود».

او در توضیح اعداد و ارقام ذکر شده در سندی که منتشر نموده، عنوان کرده که «اعداد به میلیون ریال است.»

نماینده تهران که سندی دال بر اعداد و ارقام بزرگ بدهی ۲۰ بدهکار بزرگ بانکی به بانک سرمایه و استنکاف بدهکاران از پرداخت بدهی و تعلل بانک در وصول مطالبات و همچنین به دلیل آنچه مماشات و اطاله دادرسی در مراجع قضایی ذکر کرده، منتشر نموده، همچنین نوشته که «لازم به ذکر است یکی از بدهکاران عمده بانک سرمایه، آقای سامان مدلل است؛ بنا بر اطلاعات اولیه تصور براین بود که این فرد دارای رابطه کاری با آیه الله مکارم شیرازی دارد؛ اما با تحقیقات بعدی و نیز توضیحات فرزند ایشان محرز شد، نامبرده هیچ گونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد.»

Share