با ساخت هشت کانکس

جاسم ویشگاهی به یاری زلزله‌زدگان کرمانشاه رفت

کاراته‌کای گیلانی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی را دارد، به یاری زلزله‌زدگان کرمانشاه شتافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جاسم ویشگاهی با اعلام این خبر گفت: پس از وقع زلزله مصیبت‌بار کرمانشاه، از طریق دوستان مبالغی را برای کمک به زلزله‌زدگان جمع آوری کردیم که این مبالغ را مطابق با نیاز هموطنان زلزله‌زده هزینه کرده‌ایم.

ویشگاهی که در دو دوره مسابقات جهانی کاراته قهرمانی جهان صاحب مدال طلا شده بود، در ادامه گفت: با توجه به نیاز به کانکس، قرار شد چهار کانکس در مناطق زلزله‌زده بسازیم. با آماده شدن این کانکس‌ها، تصمیم گرفتیم چهار کانکس دیگر نیز آماده کرده و در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهیم. برای اینکه هموطنان‌مان بتوانند احساس راحتی بیشتری کنند، چهار کانکس دوم را با مساحت ۱۴ متر ساختیم تا خانواده‌های پرجمعیت‌تر نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

قهرمان دو دوره مسابقات آسیایی همچنین از ارسال چند نیسان حامل اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: تلاش کردیم با شناخت نیازهای زلزله‌زدگان، اقلام مفیدی برای‌شان ارسال کنیم.

جاسم ویشگاهی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به قرارداد خود با فدراسیون کاراته سوئد گفت: من به عنوان سرمربی با فدراسیون کاراته سوید قرارداد داشتم که این قرارداد را تا پایان ۲۰۱۷ فسخ کردم.

او اضافه کرد: در ایران چند پیشنهاد به من شد، از جمله پیشنهاد مربیگری تیم ملی جوانان که تابستان آینده قرار است در المپیک جوانان شرکت کند. این پیشنهاد را نپذیرفتم. فدراسیون برنامه‌ای برای استفاده از حدود ۶۰ مربی در زمینه بهبود وضعیت کاراته کشور دارد که بر آن تمرکز دارم.

ویشگاهی در پایان گفت: احتمالا به عنوان دبیر تیم‌های ملی کاراته نیز فعالیت خواهم کرد.

Share