از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم

تساوی داماش گیلان و شاهین بوشهر در رشت

دو تیم داماش گیلان و شاهین بوشهر در ورزشگاه عضدی رشت به تساوی صفر بر صفر دست یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم داماش گیلان و شاهین بوشهر عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت ۱۴ به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

ترکیب تیم داماش گیلان:

مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده، حسین میرزاحسین پور (از دقیقه ۸۱ میلاد پورمحسن)، محمد همرنگ، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، سعید طالبی (از دقیقه ۹۰ مصطفی آقاجانی)، علیرضا صبوری (از دقیقه ۶۷ سعید باقرپسند) و میلاد پورصف‌شکن.

سرمربیگری تیم داماش گیلان را وحید رضایی بر عهده داشت.

ترکیب تیم شاهین بوشهر:

محمدعلی نعیمی، امید سلطانی، محسن ارزانی، اکبر بختیاری (از دقیقه ۸۵ بهروز نوروزی فرد)، مصطفی علی‌خانی (از دقیقه ۸۸ محسن وفایی صدر)، اسماعیل قروی، محسن فیاض بخش، مجید خدابنده لو (از دقیقه ۹۰ مهدی چامکوتاه‌زاد)، محمد محبی، عباس پورخسروانی و میلاد صارمی.

سرمربیگری تیم شاهین بوشهر را حمید گلعلی‌فرد بر عهده داشت.

کارت زرد: محمد طالبی دقیقه ۳۳ (داماش گیلان) و مجید خدابنده لو دقیقه ۵۸ (شاهین بوشهر)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم داماش گیلان با استفاده از کناره‌های زمین حملاتی را بر روی دروازه تیم شاهین بوشهر طراحی کرد و در سوی دیگر تیم شاهین بوشهر به‌دنبال استفاده از ضدحملات بود اما این حملات بی‌ثمر بود تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلان برای پیروزی در این دیدار با ارسال‌های بلند قصد رسیدن به گل داشت اما دفاع تیم شاهین بوشهر مانع از رسیدن تیم داماش گیلان به گل شد تا این دیدار در پایان با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

Share