در اعتراض به سخنان رئیس جمهور آمریکا:

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد رشت

در اعتراض به سخنان نابخردانه ترامپ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در محوطه این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اعتراض به سخنان نابخردانه ترامپ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در محوطه این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

در این تجمع اعتراضی حاضرین مسیر حسینیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تا مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی را با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طی کرده و در کنار یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجمع کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین صفوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان با محکوم کردن سخنان بی خردانه رئیس جمهور آمریکا، گفت: «خدای متعال را سپاسگزاریم که به تعبیر ابی عبدالله(ع)در دعای عرفه ما را در زمان حاکمیت اسلام و رهبری دینی قرار داد».

وی ادامه داد: « شعار ما منشاء گرفته از شعور دینی ما و فهم الهی ما و آنچه که از تعالیم دینی ما در قرآن کریم و تفسیر اهل بیت(ع) برای ما به یادگار مانده است، می باشد.»

حجت الاسلام صفوی تاکید کرد: « امروز این تجمع به بهانه ی اعتراض به یک رفتار ظالمانه است که از سوی رئیس دولت آمریکا آقای ترامپ اتخاذ شده مبنی بر دستور وی به صورت یک دستور ابلاغی که سوی امریکا به اسراییل و تلاویو که شما باید پایتخت را از تلاویو به بیت المقدس منتقل کنید».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان ، تصریح کرد: « شاید مبنای این تصمیم بنابرآنچه که رهبر حزب الله سید حسن نصراله گفت یک زمانیست و در این شلوغی پس از فتنه جنگهای نیابتی که کشورهای مسلمان درگیر گرفتاری های خودشان هستندو شعبی از داعش و دیگران در حال توطئه هستند که این زمان ، زمانی مناسب جهت انجام کارها بود».

وی با اشاره به بیانات امام سجاد(ع) که فرمودند “خدارو باید شکر کنیم که خدای متعال دشمنان مارا از جمله نادانان و احمقان قرار داده است “، بیان داشت: « هدف از جنگ نیابتی در نهایت یورش و تجاوز به ایران بوده است و دشمنان بیان کرده بودند که اگر ما سال ۸۸ در ایران موفق میشدیم در ایران نیازی به جنگ نیابتی نداشتیم چون همان کارکرد را داشت».

صفوی خاطر نشان کرد: « این وحدت بین جریان فتنه داخل کشور با فتنه منطقه ای در مسائل سیاسی امروز روشن است چرا که بعضی ها در حال قلم زدن با محتوی اینکه ما دیگر در یمن نه حرمی داریم و نه چیز دیگری پس چرا سردار جعفری اعلام کرده است که ما آنجا به عنوان مستشاری می خواهیم ورود کنیم کسی نیست به اینها بگوید که ما اگر آنجا حرم نداریم لااقل انسان هستیم».

وی افزود: « مگر پیغمبر نفرمود که “اگر مظلومی از شما کمک خواست شما باید به او کمک کنید و الا شما اصلا مسلمان نیستید” همان که امام حسین (ع) نیز فرمودند که اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید».

صفوی تصریح کرد: «این خطای استراتژیک رئیس جمهور آمریکا، در مدت روی کار آمدن ترامپ علاوه براینکه دردسرهایی برای جهان اسلام درست کرد اما به فضل الهی نمایش یک ویترین کامل شکست های آمریکاست».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: « همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند “مسئله فلسطین، مسئله اصلی به عنوان قبله اول مسلمانان است”، اظهار کرد: « زمانی که این مسئله توسط آمریکا بیان شد فقط چهار کشور از آن حمایت کردند و این یک پیروزی برای جبهه مقاومت است، اسراییل بعد از اوج هایی که گرفته بود روز به روز در حال تحقیر شدن است و به فضل الهی ایران امروز نسبت به چندسال گذشته از هرحیث برتری دارد وآمریکا در مقابل ایران در همه عرصه ها شکست خورده است».

در پایان شرکت کنندگان در این تجمع با قرائت فاتحه ای بر سر مزار شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با این شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

Share