مالک جدید باشگاه سپیدرود برنامه های خود را تشریح کرد:

تا شنبه وضعیت بازیکنان خارجی ما مشخص می شود | اردوی تدارکاتی در نیم فصل

مالک جدید باشگاه سپیدرود گفت: در نقل و انتقالات پرکار هستیم تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و هرکاری لازم باشد برای بقای تیم در لیگ برتر انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، کیومرث بیات گفت: فرهاد کاظمی یک گزینه جدی برای مدیریت فنی تیم سپیدرود است. مذاکراتی با کاظمی داشتیم اما هنوز این موضوع قطعیت نیافته است. به جز کاظمی هم گزینه دیگری برای مدیر فنی شدن تیم نداریم. ضمن این که سهیل حق شناس هم رسما کارش را در کادر فنی تیم سپیدرود آغاز کرد و از  فردا هم در تمرینات ما حضور خواهد داشت.

ادامه گفتگوی وی را در زیر می خوانید.

* تا شنبه وضعیت بازیکنان خارجی ما مشخص می شود

گزینه‌های خوبی برای اضافه شدن به تیم و حل مشکلات فنی داریم. غیر از دو سه بازیکن خوب لیگ برتری، بازیکنانی از برزیل، آرژانتین و جمهوری گرجستان را مد نظر داریم و در صدد جذب آنها هستیم. تکلیف بازیکنان خارجی را تا روز شنبه مشخص می کنیم تا هرچه زودتر به تمرینات ما اضافه شوند.

* خودم مستقیما مذاکره کردم

تیم در چند نقطه برای تقویت به بازیکنانی نیاز دارد که در صدد جذب آنها هستیم. با بازیکنان خارجی خودم شخصا و مستقیما مذاکره کردم و این مذاکرات را دنبال می کنم. بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد می توانند مشکلات ما را حل کرده و تیم سپیدرود رشت را در  مسابقات تقویت کنند.

* عدم نیاز به نظرمحمدی را به هیات فوتبال اعلام کردیم

ما به صورت رسمی به هیات فوتبال عدم نیاز به نظرمحمدی را اعلام کردیم و هیات فوتبال هم حتما به صورت کتبی همانطور که نظرمحمدی می خواهد این موضوع را به ایشان ابلاغ می کند تا او هم بتواند به راحتی برای تیم بعدی اش تصمیم بگیرد.

* حداقل مدرک مربیگری را نداشت

مدرک علی نظرمحمدی B آسیا بود و طبق قوانین سرمربیان لیگ برتری باید مدرک A داشته باشند. ضمن این که نتایج تیم در نیم فصل اول در حدی بود که حتی اگر مدرک A هم داشت او را حفظ نمی کردم.

* اردوی تدارکاتی در نیم فصل

برای تقویت هرچه بیشتر تیم یک اردو شبانه روزی تدارک دیدیم. البته این اردو داخل کشور است که هنوز مکان آن مشخص نشده است. اما تلاش می کنیم تا شرایط خیلی خوبی در این اردو فراهم کنیم تا با بهترین شرایط در نیم فصل دوم به میدان برویم.

* هر کاری لازم باشد برای تیم می کنیم

کار کردن در فوتبال خیلی سخت است و تیم ما هم در نیم فصل نخست شرایط خوبی نداشت. برای این که تیم در لیگ برتر باقی بماند هر کاری لازم باشد می کنیم و هر تدارکی برای جلب رضایت هواداران انجام می دهیم. تنها در صورتی تیم در انتهای فصل در لیگ برتر نخواهد ماند که قسمت نباشد و خدا نخواهد. وگرنه ما کم کاری نمی کنیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

Share