فرمانده سپاه رودبار خبر داد:

تازه‌ داماد رودباری به فیض شهادت نائل آمد | شهید صفری در بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رودبار از شهادت پاسدار رشید اسلام شهید نوید صفری خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید صفری پس از طواف در حرم مطهر رضوی در بهشت‌زهرا(س) تهران به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، جاوید فلاح خبر شهادت پاسدار شهید مدافع حرم نوید صفری را تائید و اظهار کرد: شهید صفری از پاسداران سپاه تهران است که تا قبل اربعین با خانواده خود ارتباط داشته است.

 

وی بابیان اینکه زمان شهادت شهید صفری قبل از عملیات بوکمال بوده، افزود: ارتباط شهید صفری با خانواده تا قبل از عملیات آزادسازی شهر بو کمال قطع‌شده است و این احتمال می‌رود که این شهید مدافع حرم قبل از اربعین به شهادت رسیده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اعلام اینکه شهید صفری ۳۰ ساله و به‌تازگی نیز زندگی مشترک خود را آغاز کرده بود، گفت: احتمال می‌رود شهید صفری پس از آزادسازی شهر بو کمال به فیض شهادت و با تفحص‌های صورت گرفته به دست نیروهای جبهه مقاومت درآمده باشد.

فلاح محل سکونت شهید مدافع حرم صفری را تهران نام برد و افزود: پدر و مادر شهید صفری اصالتاً رودباری هستند اما سال‌ها است که در تهران سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه شهید صفری چندین دوره در جبهه حق علیه باطل سوریه حضورداشته و از خانواده معظم شهدا نیز هست، گفت: شهید مدافع حرم نوید صفری برادرزاده شهید منوچهر صفری از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان رودبار است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار در تشریح برنامه تشییع و تدفین شهید صفری گفت: به گفته یکی از نزدیکان شهید صفری که هم‌اکنون در تهران حضور دارند این شهید وصیت کرده‌اند که پیکر مطهرشان پس از طواف در حرم امام رضا(ع) در بهشت‌زهرا (س) تهران به خاک سپرده شود.

Share