فرمانده سپاه قدس گیلان:

بیکاری در گیلان با وجود ظرفیت‌های طبیعی پذیرفتنی نیست

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه بیکاری در استان گیلان با وجود منابع طبیعی قابل‌قبول نیست گفت: مسئولین باید از ظرفیت سپاه در مبارزه با بیکاری استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمد عبدالله پور با تبریک حلول ماه ربیع اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت در برابر دشمنان را تبریک میگویم و از خداوند می‌خواهم عزاداری‌هایمان در ماه محرم و صفر را به شایستگی قبول کند.

وی با تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت مدافعین حرم، شهید نظری و شهید نوری گفت: مردم گیلان بار دیگر با حضور پرشور خود، عشق به شهادت را به جهانیان نشان دادند‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره بر بیان امام (ره) گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که شکوفه‌های عطر عشق می‌دهند، بسیج لشکر مخلص خداست، امام می‌گفت به بسیجیان غبطه می‌خورد و آرزو داشت با بسیجیان محشور شود‌.

وی بابیان اینکه برای بسیجی شب و روز معنا ندارد گفت: امام می‌فرمود، اگر مسئولان از بسیجیان غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سه عنصر مهم بسیج دانست و افزود: بسیج یعنی ایستادن در آن نقطه‌ای که این انقلاب به آن نیازمند است.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای گفت: بسیج با بصیرت است اما ازخودراضی نیست، بسیج اهل جذب حداکثری است اما قصور نمی‌کند، بسیج اخلاق اسلامی دارد اما ریاکار نیست، بسیج در آباد کردن دنیا فعال است اما دنیا او را فریب نمی‌دهد.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه بسیج را نمی‌توان جناح‌بندی کرد اذعان کرد: اگر به خطوط قرمز انقلاب از هر سویی تهدید وارد شود یقیناً بسیج با آن برخورد می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه بسیجی گوش‌به‌فرمان ولایت است اظهار کرد: ما اهل تعارف نیستیم و از ملامت کسی نمی‌ترسیم، امروز تمام قدرت منطقه دست همین بسیج است که برای مردم سوریه، لبنان و عراق الگو شده است.

وی با اشاره بر پیروزی جبهه مقاومت در برابر نیروهای تکفیری گفت: بسیج ثابت کرد که می‌تواند با تمام قوا در مقابل تمام دشمنان بایستد، آمریکا، اروپا و دشمنان اسلام آن‌قدر هزینه کردند که در مقابل انقلاب بایستند اما نیروهای بسیج بلایی بر سر این شجره خبیثه آوردند تا نظام سلطه را شکست دادند.

عبدالله پور با اشاره به بیانات سردار قاسم سلیمانی در چهلمین روز شهادت شهید حسین پور در لنگرود بیان کرد: سردار با وعده صادق خود مبنی بر نابودی دوماهه داعش قدرت انقلاب اسلامی را که نشأت گرفته از جبهه‌های مردمی است به جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به ساخت هزار مسکن برای مددجویان گیلانی در ظرف سال گذشته گفت: ما با قدرت بسیج این امر را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل انجام داد، ما با کمک مردمی ۴۰ کانکس خوب را به مردم زلزله‌زده هدیه کردیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج مطرح کرد: در ابتدا سال جاری تاکنون ۲۰ تیم جهادی و ۲۸۳ تیم پزشکی در سال گذشته به مناطق محروم رفتند، ۲۸ هزار نفر از مردم، دانش آموزان و دانشجویان را به راهیان نور عزام کردیم.

عبدالله پور با اشاره به اینکه در عملیات مستشاری آزادسازی بوکمال بیشترین رزمندگان گیلانی بودند بیان کرد: در حوزه دفاعی گردان‌های سازمان‌دهی شده سپاه امروز برای هر کاری آمادگی دارند.

وی با اشاره بر تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان خاطرنشان کرد: این قرارگاه در سه دهستان فعالیت می‌کند، می‌خواهیم این سه دهستان را به‌عنوان دهستان‌های نمونه بسازیم تا به همه نشان دهیم می‌توانیم مستقل عمل کنیم و بیماری‌ها را با طب اسلامی و سنتی از بین ببریم و در زمینه فرهنگی سبک زندگی اسلامی را به مردم آموزش دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت بسیج در استان گفت: به همه مردم نشان می‌دهیم که می‌شود با اقتصاد مقاومتی مسئله بیکاری را در استان حل کرد، ما با این نعماتی که در استان داریم نباید بیکار داشته باشیم، دولت باید از ظرفیت بسیج برای مبارزه با بیکاری استفاده کند.

Share