جلال چراغپور:

به خاطر نظرمحمدی و سپیدرود به تمرینات برگشتم | رابطه عاطفی و فنی من با تیم قطع نشده بود

مشاور و مدیر فنی باشگاه سپیدرود با بیان اینکه در تمام مدت عدم حضورم در ترینات با نظرمحمدی در ارتباط بودم، گفت: مدیریت جدید سپیدرود قول مساعد دادند که مشکلات را حل نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلال چراغپور با اشاره به حضور دوباره اش در تمرینات سپیدرود، اظهار داشت: من از همان ابتدا هم عرض کرده بودم که با باشگاه مشکلی ندارم و تنها دلیل عدم حضورم در تمرینات مشکلات مالی من با سپیدرود بود.

مشاور و مدیر فنی سپیدرود اعلام کرد: در تمام این مدت با نظرمحمدی در ارتباط بودم و رابطه عاطفی و فنی من با تیم قطع نشده بود و هر کمکی که از دستم بر می آمد دریغ نکردم و فقط به علی گفتم تا مدیریت باشگاه تعهدات مالی خود را نسبت به من انجام ندهد از حضور فیزیکی در تمرینات عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه روز گذشته پس از صحبت با نظرمحمدی و آقای بیات که قول مساعد در جهت انجام تعهدات باشگاه به من دادند در تمرینات حضور پیدا کردم، افزود: من به شهر رشت و سپیدرود احساس دین می کنم و تنها از بدقولی هایی که نسبت به من انجام شده بود دلشکسته بودم و الان هم به خاطر نظرمحمدی و سپیدرود به تمرینات بازگشتم.

چراغپور با تاکید بر حمایت مسئولان استان از سپیدرود، گفت: این باشگاه ریشه دار بخشی از خاطرات مشترک جامعه فوتبال است و شهر رشت به دلیل مرکزیت نماد و سمبل فوتبال استان است و اگر سپیدرود و فوتبال رشت مورد حمایت قرار نگیرد بخش قابل توجهی از فوتبال ایران آسیب خواهد دید.

مشاور فنی باشگاه سپیدرود در ارتباط با مسابقه این تیم برابر پرسپولیس، اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت به کار خواهیم گرفت و همت و انگیزه بچه ها و حمایت هواداران بدون شک ما را در راه رسیدن به هدف یاری خواهد داد.

Share