در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود:

بسیار خوشحالم که سپیدرود را بردیم | نظر برانکو درباره ماندن در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در مقابل حریف بسیار خوبی بازی کردیم و بازی سختی بود، اظهار داشت: هر تیم روز خوب و بد دارد اما امروز پرسپولیس بد بازی نکرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود با بیان اینکه از نتیجه بسیار راضی هستم، گفت: خیلی خوشحالم سرمربی پرسپولیس هستم و در چنین ورزشگاهی با حضور پرشور هواداران فوتبال توانستیم این بازی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه انتظار چنین بازی سختی را داشتیم، اظهار کرد: سپیدرود بسیار بهتر از جایگاهش بازی می‌کند. از این نتیجه بسیار خوشحالم زیرا سپیدرود بسیار تیم تهاجمی است و بسیار خوب بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در مقابل حریف بسیار خوبی بازی کردیم و بازی سختی بود، اظهار داشت: هر تیم روز خوب و بد دارد اما امروز پرسپولیس بد بازی نکرد.

برانکو با بیان اینکه مقابل ذوب آهن ۵۰۶ پاس دادیم که ۸۶ درصد آن به درستی صورت گرفت، افزود: از میانه زمین سپیدورد به سختی می توان عبور کرد و در این بازی به دنبال ارسال پاس های سرعتی و حرکت از جناحین بودیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری بازی نیز گفت: معمولا در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم اما به نظرم داورها عالی هستن و داوری در چنین بازی ساده نیست.

وی در رابطه به قرعه کشی آسیا نیز با بیان اینکه این بازی‌ها یک سطح بالاتر از آسیا است، اظهار داشت: گروه سختی داریم اما آماده ایم مقابل هر تیمی بازی کنیم.

برانکو با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی مشکل ایجاد می‌کند، اظهار کرد: نمی خواهیم زمین را بهانه کنیم و این زمین هم برای ما و هم برای سپیدرود یکی بود.

وی در خصوص تمدید قرارداد خود نیز گفت: خیلی خوشحالم که هم مدیریت باشگاه و هم هواداران دوست دارند من در تیم‌ بمانم اما یکسری مسائل هست که باید بر روی آن به توافق برسیم.

برانکو این برد را به حامد، هوادار پرسپولیس که در بازگشت از یکی از بازی ها تصادف کرد تقدیم کرد‌‌.

Share