به مناسبت هفته بسیج؛

برگزاری یادواره شهدای ۳۶ دانش آموز در بندر انزلی+ تصاویر

در ششمین روز از هفته بسیج، یادواره شهدای ۳۶ شهید دانش آموز در سالن زنده یاد سایه بان این شهرستان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدحسین دریابکی رییس آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست به همین مناسبت در هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی(ره) در طول هفته برنامه هایی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود که بخشی از این برنامه ها در حوزه آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: این یادواره یکی از برنامه های ۳۶ شهید والامقام مقام شهرستان است که با حضور دانش آموزان پسر و دختر و مسئولین شهرستان با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سیره شهدا در سالن زنده یاد سایه بان انزلی برگزارشد.

سیدحسین دریابکی خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده است.

رییس آموزش و پرورش انزلی همچنین ادامه داد: فرهنگیان و هم دانش آموزان عزیز در پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه هشت سال دفاع مقدس نقش تاثیر گذاری داشتند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی، شهرستان بندر انزلی از جمله شهرستان هایی در کشور بود که شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

دریابکی اظهار داشت: در شهرستان انزلی ۳۶ دانش آموز شهید داریم که نشان حضور گسترده دانش آموزان در جنگ بوده است و این خود نشان از بصیرت بالا و درک شرایط زمان است.

وی در پایان با بیان اینکه در هر جایی که کشور نیاز به حمایت و کمک داشته باشد دانش آموزان و فرهنگیان عزیزمان آماده هستند، گفت: چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم‌اکنون که دوران جنگ مرزها و دوران جنگ مغزها هستیم، فرهنگیان با فرهنگ سازی مقابل جنگ فضای مجازی دشمنان ایستاده اند.

Share