در رشت برگزار شد:

برگزاری همایش تخصصی هم اندیشی دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن+ تصاویر

همایش تخصصی هم اندیشی برگزار کنندگان دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن اساتید و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش تخصصی هم اندیشی برگزار کنندگان دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن با حضور رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان، اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

جمشید رسایی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، اظهار کرد: نخستین کنفرانس فناوری های نوین بتن همزمان با هشتمین دوره مسابقات ملی بتن، در اردیبهشت ماه سال ۹۴ به میزبانی جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد.

وی افزود: جهاددانشگاهی متولی اصلی برگزاری کنفرانس مذکور است که امسال این کنفرانس باهمراهی و همکاری دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه گیلان در بهمن ماه برگزار می شود.

رسایی با بیان اینکه اساتید برتر حوزه بتن از سراسر کشور در دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن حضور می یابند، گفت: نتایج علمی حاصل از این کنفرانس برای ارتقای پایه مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان کاربرد دارد.

در ادامه محمد فردصمیمی ، دبیر اجرایی دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن اظهار کرد: در نخستین کنفرانس فناوری های نوین بتن که اردیبهشت ۹۴ برگزار شد، ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسید که ۹۶ مقاله برای ارائه و پوستر انتخاب شد.

وی بابیان اینکه ۳۶ نفر در کمیته های نخستین دوره کنفرانس فناوری های نوین بتن عضو بودند، افزود: ۱۳ دانشگاه و ۱۲ سازمان از کنفرانس مذکور حمایت کردند.

فردصمیمی  با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن، افزود: کمیته هماهنگی متشکل از اعضای هیات علمی، نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و راه و شهرسازی تشکیل شده است.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن، افزود:پوستر دومین کنفراس فناوری های نوین بتن برای ۳۰۰ دانشگاه در سراسر کشور ارسال شده است. همچنین کمیته علمی کنفرانس مذکور با حضور ۲۵ نفر از اساتید برجسته بتن کشور از دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و گیلان تشکیل شده که داوری مقالات و نطارت را عهده دارند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری ایسنا و پایگاه خبری دیار میرزا حامی رسانه ای کنفرانس هستند، همچنین مقالات در سایت civilica نمایه می شوند.

وی با اشاره به نمایه شدن دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، تصریح کرد: در این دوره از کنفرانس کارگاه های تخصصی برنامه ریزی شده است.

فردصمیمی  با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات تا پایان آذر ماه است، گفت: جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن با حضور نمایندگانی از دستگاه های استان برگزار شده است‌ که این پیشنهاد مطرح شد عکس و فیلم از مراحل اجرا همراه اصل مقاله ارسال شود‌.

در ادامه مدندوست، رئیس کمیته علمی دومین کنفرانس فناوری های نوین بتن، تصریح کرد: این کنفرانس فرصتی برای محققین و دانشجویان است تا دستاوردهای علمی خود را ارائه دهند.

وی افزود: در طول برگزاری کنفراس علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی از سخنرانان کلیدی استفاده می شود؛ همچنین از دستاوردهای جدید علمی در حوزه بتن بهره مند خواهیم شد.

رئیس علمی کنفرانس بتن اضافه کرد: در تلاشیم تا این دوره را بهتر از قبل ارائه دهیم و بستر را برای کنفرانس های بعدی فراهم کنیم.

Share