به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر ماه؛

برگزاری جشن گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرستان لنگرود+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر ماه، جشن باشکوهی به همت اداره بهزیستی شهرستان لنگرود و با همکاری مراکز غیردولتی، با حضور مردم و مسوولین در تالار پذیرایی «مهدی» برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر ماه، جشنی به همت اداره بهزیستی شهرستان لنگرود و با همکاری مراکز غیردولتی، با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای لنگرود، کومله، اطاقور، چاف و چمخاله و شلمان، امام جمعه بخش کومله، مسوولین نهادها و ارگان‌ها، معتمدین و خیرین و جمع کثیری از توانخواهان و خانواده های آنان در تالار پذیرایی «مهدی» برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: روز جهانی معلولین تبریک ندارد ولی یقینا فرصت بسیار مناسبی برای یادآوری حقوق افراد دارای معلولیت است.

پیمان محمدی‌پور با ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد بهزیستی شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: خوشبختانه و با افتخار میگویم که امروز دیگر بهزیستی در شهرستان تنها نیست و همه مسئولین شهرستان و استان، معتمدین، خیرین و آحاد مختلف مردم در کنار بهزیستی در حال تلاش برای مهیا نمودن زندگی مناسب تری برای افراد دارای معلولیت هستند.

محمدی‌پور با بیان اینکه امسال تجربه متفاوتی با واگذاری مسئولیت برگزاری جشن ۱۲ آذر به تعدادی از توانخواهان توانمند شهرستان داشتیم، عنوان کرد: امید داریم تا سال آینده NGO افراد دارای معلولیت در شهرستان شکل بگیرد تا بتوانند پیگیر حقوق خود از جمله مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باشند.

شایان ذکر است در این همایش علاوه بر اجرای موسیقی زنده، نمایش کمدی، تعدادی از توانخواهانی که در عرصه های شغلی، ورزشی، هنری، اجتماعی و … موفق شده بودند، تجلیل شد.

در پایان مراسم نیز از دو نفر از کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، قدردانی به عمل آمد.

Share