محمدرضا مهدوی:

با برکناری نظرمحمدی انگیزه‌ ما بیشتر شد | دیگر رفاقتی با او ندارم

هافبک سپیدرود رشت گفت: بازیکنان با برکناری نظرمحمدی انگیزه بازیکنان بیشتر شد و تمام تلاشمان را برای ابقا در لیگ برتر انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، محمدرضا مهدوی درباره بازگشت به سپیدرود رشت با معرفی کادرفنی جدید این تیم اظهار داشت:‌ با جدایی از سپیدرود تمرینات را قطع نکردم و هفته ۵-۶ روز تمرین داشتم. همه به من می‌گفتند که حق تو بود در تیم بمانی و لیگ برتر را هم تجربه کنی. از داماش هم پیشنهاد داشتم ولی به دلیل مسائل شخصی پیشنهاد آنها را قبول نکردم. به هر حال آقای روانخواه لطف داشتند که به مجددا به سپیدرود اضافه شدم و از امروز در تمرینات شرکت می‌کنم.

وی ادامه داد:‌ نظر مربی‌ها سلیقه‌ای است اما ماجرای علی نظرمحمدی فرق می‌کند. از این نظر که با هم رفاقت قدیمی داشتیم و می‌توانست خیلی راحت تماس بگیرد و بگوید آقای مهدوی به شما نیازی ندارم. رفت و آمد خانوادگی داشتیم و سال‌ها هم اتاق بودیم و این برخورد برای من خیلی عجیب بود. ای کاش زنگ می‌زد و بعد از صحبت کردن می‌گفت که احساس می‌کنم به تو احتیاج ندارم. شاید هم نتوانست اما فصل قبل برای او بد بازی نکردم.

وی افزود:‌ با جدایی از سپیدرود جایی صحبت نکردم؛ در حالی می‌توانستم علیه نظرمحمدی صحبت کنم نخواستم جو سپیدرود را خراب کنم. پارسال هر بازی که در ترکیب بودم بهترین تلاش را داشتم. شرایط بازی ۹۰ دقیقه‌ای را داشتم اما دقیقه ۷۰ تعویض می‌شدم.

مهدوی درباره اینکه پس از برکناری نظرمحمدی با او تماس داشته، عنوان کرد:‌ چرا باید به او زنگ بزنم. وقتی کسی به شما احترام نگذاشته چرا باید با رفاقت با او ادامه بدهم. دیگر رفاقتی با نظرمحمدی ندارم و این موضوع تمام شده است. امیدوارم بتوانم لطف آقای روانخواه را جبران کنم و به سپیدرود کمک کنم.

هافبک سرخپوشان در پایان گفت‌: بازیکنان با رفتن نظرمحمدی با انگیزه تر شده اند و تمام تلاشمان را برای ماندن در لیگ برتر می‌کنیم.

Share