پای ادموند اختر در میان است؟

بازیکنان خارجی مدنظر سپیدرود را کامل بشناسید

با اعلام کیومرث بیات دو بازیکن خارجی اهل ارمنستان و گرجستان به زودی و احتمالا از روز دوشنبه در تمرینات سپیدرود حضور پیدا خواهند کرد تا در صورت تایید کادرفنی به عضویت سپیدرود در بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رودسپید، گئورگی گاباداوا مهاجم گرجستانی و هایک ایشخانیان مدافع ارمنستانی دو بازیکنی می باشند که قرار است در تمرینات سپیدرود حضور پیدا کنند.

با تحقیقی کوتاه در سایت های معتبر از جمله ترانسفر مارکت عملکرد این بازیکنان را مورد بررسی قرار داده ایم که در ذیل می خوانید:

گئورگی گاباداوا مهاجم ۲۸ ساله گرجستانی که آخرین تیم وی چیکورا ساچکره گرجستان می باشد.وی ۱۸۲ سانتیمتر قد دارد و در ۱۱ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است.

در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ در دینامو باتومی بازی می کرد و در ۱۱ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

گاباداوا در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ در همین تیم فعلی خود یعنی ساچکره بازی میکرد و با به ثمر رساندن ۱۱ گل در ۲۹ بازی بهترین عملکرد دوران حرفه ای خود را تاکنون داشته است.

وی در این فصل در ۱۹ دیداری که به میدان رفته است ۶ گل به ثمر رسانده است و ۳ پاس گل داده است و ۳ کارت زرد دریافت کرده است.

گاباداوا مجموعا تاکنون ۱۲ بار در یورو لیگ با تیمهای مختلف بازی کرده است و‌ ۶ گل به ثمر رسانده است.

وی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ یورو لیگ در شکست ۳-۲ چیکورا ساچکره مقابل نفتچی باکو هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود.

هایک ایشخانیان مدافع ۲۸ ساله ارمنستانی که در حال حاضر در تیم گاندزاسار کاپان عضویت دارد و از سال ۲۰۱۵ در این تیم عضویت دارد و ۵ گل به ثمر رسانده است.

وی دو بازی ملی دوستانه اخیر ارمنستان مقابل قبرس و بلاروس بازی کرده است و در برد ۳-۲ ارمنستان مقابل قبرس گل نخست این تیم را به ثمر رسانده است و در دو بازی یورو لیگ نیز گورسیا قبرس نیز در این فصل به میدان رفته است که البته هر دو بازی رفت و برگشت را مغلوب شدند.

تیم وی در لیگ شش تیمی ارمنستان در حال حاضر در مکان دوم بعد از آلاشکرت قرار دارند.

گفته می شود ادموند اختر مهاجم ارمنی دهه هفتاد استقلال تهران مدیر برنامه این دو بازیکن می باشد.

وی مدیر برنامه هرایر مگویان مدافع ارمنستانی دو فصل اخیر استقلال تهران نیز می باشد.

Share