انتقاد دلخوش از خبر افزایش حقوق 70 درصدی نمایندگان؛

همه نمایندگان به جز چند نفر که براساس لیست بالا آمده اند، به دنبال کار مردم هستند

نماینده صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: اگر حرفی برخلاف شأن مجلس گفته شود آب به آسیاب دشمن ریخته می شود لذا اگر شأن نمایندگان آسیب ببیند دیگر شأنی برای مجلس باقی نمی ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی روز گذشته با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه در تذکری گفت: کسانی که علیه خانه ملت نطق می کنند و عواقب آن را نمی بینند بدانند که آب در آسیاب دشمنان مردم و مجلس می ریزند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس مجلس باید در مورد حقوق نمایندگان توضیح دهد، گفت: دشمنان کشور هر از چندگاهی از طریق افراد نادان و همراهی کردن آنها به دنبال ایجاد حادثه برای کشور هستند همه نمایندگان مجلس به جز چند نفر که با مردم ارتباط ندارند و براساس لیست بالا آمده اند، به دنبال انجام امور مردم هستند و در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند متاسفانه در این شرایط برخی از مطبوعات بدون تحقیق و بررسی برای دشمن خوراک تهیه می کنند به خصوص روزنامه همشهری که موضوعی را به اشتباه درج کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به تاکید امام و رهبری مبنی بر اینکه نمایندگان باید به داد مردم برسند، گفت: خود بنده تا پاسی از شب به دنبال یک بیمار بودم هفته گذشته خانمی که سه قلو زاییده بود درخواست کمک از نمایندگان مجلس داشت. ما ارباب رجوع هایی از شهرستان و روستاها داریم و باید به آنها رسیدگی کنیم که همه این هزینه ها را نماینده ها پرداخت می کنند.

دلخوش با بیان اینکه چرا هیئت رئیسه با روزنامه همشهری برخورد نمی کند، اظهار کرد: اینها با خانه ملت برخورد کرده اند اینجا خانه ملت است که اگر آسیب ببیند و نمایندگان اصلی آسیب ببینند دیگر شأنی برای مجلس باقی نمی ماند لذا رئیس مجلس باید از حقوق ملت و خانه ملت دفاع کند.

Share