عصر امروز رخ داد؛

«امیدرضا روانخواه» معارفه شد | اولین تمرین سپیدرود با حضور بیات+تصاویر

«امیدرضا روانخواه» عصر امروز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت به بازیکنان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهر نوشت: «امیدرضا روانخواه» عصر امروز با حضور مسئولان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت به بازیکنان این تیم معرفی شد.

سیمائو سیلمار برزیلی و سهیل حق ‌شناس نیز به عنوان دستیاران وی معرفی شدند.

احمد آهنگی هم به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شده است.

گفتنی است نخستین تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت با کادر فنی جدید نیز در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

اولین تمرین سرخ‌های شهر باران با حضور مالک باشگاه

فارس نوشت: نخستین تمرین سپیدرود رشت با حضور کادر فنی جدید عصر امروز (چهارشنبه) و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

در این تمرین که ۱۰۰ هوادار از آن استقبال کردند، کلیه بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر سهیل حق‌شناس مربی سپیدرود تمرین کردند. احمد آهی تنها غایب تمرین سپیدرود رشت بود. وی به دلیل مصدومیت کماکان نمی‌تواند با تیم تمرین کند.

سیلمار مربی برزیلی اغلب دقایق در حال گفت‌وگو با امید روانخواه سرمربی تیم بود و به نظر می‌رسید این دو در حال ارزیابی بازیکنان بودند. روانخواه در دقایقی از تمرین نظراتی به سهیل حق‌شناس داده و تمرین مجدداً زیر نظر کاپیتان اسبق سپیدرود پیگیری می‌شد.

احمد آهنگی سرپرست سپیدرود و کیومرث بیات خریدار باشگاه نیز در تمرین امروز حضور داشتند. حضور شهرام حمیدی مدیر اجرایی سپیدرود در تمرین از نکات قابل‌توجه بود و نشان از آن داشت که بیات همه عوامل فنی و مدیریتی سپیدرود را اخراج نکرده است. همچنین طبق شنیده‌ها، حمید سجادی مربی دروازه‌بان‌های سپیدرود قرار است به تمرینات تیم ملحق شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر فردا (پنجشنبه) در دیداری دوستانه و از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف پاس گیلان می‌رود.

Share