صبح امروز صورت گرفت:

الحاق ناو سپر به ناوگان شمال | امیر حاتمی: اضمحلال داعش پیام مهمی برای پشتیبان آنان دارد

صبح امروز مراسم “الحاق ناو سپر” با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع در منطقه چهارم نداجا در بندرانزلی عملیاتی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز مراسم “الحاق ناو سپر” با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع در منطقه چهارم نداجا در بندرانزلی عملیاتی شد.

این ناو که جدیدترین ناو موشک انداز ایرانی از کلاس سینا و چهارمین ناو از این کلاس در دریای شمال است در مدت زمان ۲ سال و نیم ساخته شده است.

وزیر دفاع در مراسم الحاق ناو موشک انداز  “سپر” ضمن تبریک پیروزی بر تکفیری‌ها اظهار کرد: اتفاق بسیار بزرگ و مهمی به دست مردم و نیروهای مسلح عراق و سوریه با کمک نیروهای کشورهای منطقه به ویژه روسیه و ایران افتاد.

امیر حاتمی با بیان اینکه اضمحلال داعش پیام مهمی برای پشتیبان آنان دارد، یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند با دروغ و فریب پروژه نا امنی منطقه را طراحی کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ملتهای منطقه متوجه شدند که با ایستادگی و مقاومت می توان بر باطل پیروز شد، گفت: مبارزین محور مقاومت با توکل به خدا و نیروی خالص مردم منطقه کنار هم قرار گرفتند و نصرت خدا شامل آنها شد.

وی افزود: آنها که قرار بود ۴۰ سال بر مردم حکومت کنند اتفاق نیفتاد و چیزی اتفاق افتاد که نصرت خدا در پشتش بود و ما بارها این چیزها را دیدیم. همان چیزی را که نیروی دریایی در مبارزه با دزدان دریایی دارند انجام می دهند و می خواستند آبراهه را نا امن کنند ولی به دست نیروی دریایی ارتش و با جهاد و اخلاص نیروی دریایی مردم دیدند که توانستند آنها را متلاشی و امنیت را برقرار و پایدار کنند و این امنیت همواره پایدار خواهد بود.

امیر حاتمی اظهار کرد: ما کشوری دریایی هستیم و یاید از ظرفیت دریا به نحو احسن استفاده کنیم و لازمه استفاده از آن این است که به عنوان یک قدرت دریایی عمل کنیم.

وزیر دفاع یادآور شد: دشمنان ما تلاششان این بود که با محرومیت و محدودیت جلوی کار ما را بگیرند اما به دست توانای متخصصان ایران اسلامی در همه جا ما خواستیم و توانستیم به آن چیزی که نیار تامین امنیت ما در دریاست دست پیدا کنیم و ناو سپر که به نیروی دریایی ملحق می‌شود نمادی از خلاقیت و خواستن و توانستن است.

امیر حاتمی گفت: روزی دشمنان ما باورشان نمی‌شد که تجهیزات موجودمان را آماده بکار نگه داشته و استفاده کنیم اما امروز توانستیم ناوهایی بسازیم که همه چیز آن از طراحی و تولید و اجزای مختلف ان را تولید کنیم و در درون کشور اماده کردیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه برای همه کشورها صلح، دوستی و امنیت را خواهانیم، تصریح کرد: دست دوستی به سمت همه کشورها دراز کردیم ولی برای حفظ صلح، امنیت و دوستی نیازمند تجهیزاتی هستیم که بتواند بر همه تهدیدها غلبه کند.

امیر حاتمی یادآور شد: در خزر همه همسایگان بر اینکه باید این دریا، دریای صلح و دوستی باشد با یکدیگر متفق‌القول هستند. روابط بین الملل به خوبی برقرار شده و برای تثبیت و تحکیم آن تمام تلاش خود را می‌کنیم و آمادگی همکاری همه جانبه داریم.

وزر دفاع تصریح کرد: من از ساحل خزر پیام صلح و دوستی را تقدیم می کنم و امیدوارم که با تحکیم صلح و امنیت، توسعه و امنیت پایدار را شاهد باشیم.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share