حاجتی در جمع دانش آموزان:

اقدام ترامپ تنها مرگ اسراییل را نزدیک می‌کند | دانش آموزان گیلانی دارای شعور سیاسی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اقدام آمریکا راه به جایی نخواهد داشت، اظهار داشت: این اقدام تنها مرگ اسراییل را نزدیک می‌کند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تجمع دانش آموزان رشتی در اعتراض به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در مدرسه شاهد (کمیل) ناحیه یک رشت با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: این گردهمایی نشان دهنده درک بالای سیاسی دانش آموزان است.

وی افزود: رشد و بلوغ سیاسی شما در محکوم کردن اقدام خبیثانه ترامپ قابل تقدیر است. دانش آموزان گیلانی نشان دادند که مانند دانش آموزان زمان انقلاب دارای شعور سیاسی هستند.

وی علت این اقدام رییس جمهور آمریکا را شکست داعش دانست و تصریح کرد: پس از ناکامی آمریکا در موضوع داعش و منزوی شدن آمریکا در جهان، رییس جمهور آمریکا اقدام به انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اقدام آمریکا راه به جایی نخواهد داشت، اظهار داشت: این اقدام تنها مرگ اسراییل را نزدیک می‌کند.

وی افزود: با توجه واکنش های کشورهای دنیا مشخص شد که آمریکا در این نقشه خود نیز شکست خورده است‌.

حاجتی گفت: پیام این حرکت دانش آموزان رشتی این است که به دنیا می‌فهمانید دارای شعور بالایی هستید و مانند هشت سال دفاع مقدس آماده هستید.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای توسط دانش آموزان علیه اقدام اخیر ترامپ قرائت شد‌.

Share