جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبرداد

استقرار نیروهای امنیتی و راهداری تا بیستم اسفند در نقاط حادثه‌خیز

سرهنگ مهرگان بابیان اینکه طرح زمستانی از نیمه آذرماه آغاز می‌شود گفت: این طرح تا بیستم اسفند در نقاط حادثه‌خیز و برف‌گیر برای رفاه حال و امنیت مردم و مسافرین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد مهرگان صبح امروز در آیین افتتاحیه  طرح زمستانی سال ۱۳۹۶ در مرکز فرماندهی انتظامی گیلان بابیان اینکه مدیران کل مجریان طرح زمستانی هستند اظهار کرد: نیروی انتظامی هرساله در دهه آخر آذرماه طی رزمایشی برای آمادگی استقرار در نقاط برف‌گیر و حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیستم اسفندماه اختتامیه طرح زمستانی است افزود: با توجه به وضعیت استان پس از اتمام این طرح برای طرح تعطیلات نوروزی و تابستانی آماده می‌شویم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی سعی بر انسجام‌بخشی فعالیت‌های خود دارد بیان کرد: نیروی انتظامی با حضور مؤثر در جای‌جای استان برای ایجاد امنیت رفاه و آسایش استان تلاش خواهد کرد.

مهرگان بابیان اینکه در ایام زمستان برخی از محورهای استان پوشیده از برف می‌شوند تصریح کرد: اقدامات ایمنی در این نقاط توسط اداره کل راهداری انجام‌گرفته است و نیروی انتظامی در این نقاط مستقر خواهند شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به انسجام خوب نیروهای انتظامی در سال گذشته در نقاط حادثه‌ساز گفت: تلاش می‌کنیم تلفات و خسارات در این نقاط به حداقل موجود کاهش پیدا کند.

وی بابیان اینکه مجریان طرح زمستانی برای آسایش و امنیت جان مردم و مسافرین تلاش می‌کنند گفت: استان گیلان در تمام ایام سال پذیرای مسافرین از سراسر کشور است و امیدواریم با تمام قوا اثربخشی خوبی برای ایمنی مسافرین فراهم کنیم.

Share