در مراسم گرامیداشت هفته بسیج

از ۴ اثر رادیویی و تلویزیونی مرکز گیلان رونمایی شد

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با تبیین توانمندی ها و ظرفیتهای بسیج در عرصه های گوناگون گفت: شجره طیبه بسیج امروز بازوی توانمند رهبری و قوای سه گانه کشور می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه قدس استان، مدیرکل، معاونان و کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس در این مراسم با تبیین توانمندی ها و ظرفیتهای بسیج در عرصه های گوناگون گفت: شجره طیبه بسیج امروز بازوی توانمند رهبری و قوای سه گانه کشور می باشد.

وی با اشاره به حضور نیروهای مقاومت برای مقابله با گروههای تروریستی و تکفیری افزود:نیروی انسانی گروههای مقاومت که متشکل از بسیجیان کشورهای محور مقاومت بودند با ایمان و عزم راسخ با تروریستها مقابله کردند و پیروز میدان شدند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه فرهنگ و هنر با هم آمیخته است ،هنرمندان را بهترین راوی برای انعکاس واقعیتها ی جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است از ۴ اثر رادیویی و تلویزیونی بخش ویژه این مراسم بود. از تله فیلم قهرمان با موضوع زندگی شهید املاکی به تهیه کنندگی رضا سیف پور و کارگردانی علی حلوی، کلیپ تصویری قابهای خالی اثری از الهه گل محمدی و نادر معصومی، نمایش رادیویی غریبانه و مستند رادیویی حقیقت افسانه به تهیه کنندگی مهدی آذری در مسجد النور صدا و سیمای گیلان رونمایی شد.

همچنین تجلیل از پیر بسیجی گیلان ،حاج حسن جوشن و بسیجیان نمونه صدا و سیما نیز از دیگر بخشهای این مراسم بود.

Share