رئیس کل دادگستری گیلان

از حریم قوه قضائیه که حریم عدالت است قاطعانه دفاع می‌کنیم | قوه قضائیه اهل جار و جنجال نیست

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در نشست این هفته شورای برنامه ریزی دادگستری گیلان با بیان اینکه عدالت مبنای عمل دستگاه قضایی است عنوان نمود: از حریم قوه قضائیه که حریم عدالت است قاطعانه دفاع می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست این هفته شورای برنامه ریزی دادگستری استان با حضور احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان، علی مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در آغاز این نشست با بیان اینکه عدالت مبنای عمل دستگاه قضایی است عنوان نمود: از حریم قوه قضائیه که حریم عدالت است قاطعانه دفاع می کنیم.

سیاوش پور در ادامه افزود: قوه قضائیه اهل جار و جنجال نیست و همه اقدامات در چارچوب قانون صورت می گیرد.

رئیس شورای قضایی استان، استقلال قوه قضائیه را از ارکان مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در رسیدگی به پرونده ها بدون حب و بغض عمل می کند و در مسیر اجرای عدالت ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

رئیس کل دادگستری گیلان اجرای عدالت را اساس اعتماد مردم به نظام و برقراری آرامش و امنیت در جامعه معرفی کرد و خاطرنشان نمود: در سایه برقراری عدالت است که می توان قدم در راه توسعه اقتصادی استان گذاشت.

سیاوش پور سلامت اقتصادی در استان را سبب دلگرمی و ورود سرمایه گذاران دانست و تصریح نمود: دستگاه قضایی هرجا تخلفی مشاهده نماید در چارچوب موازین قانونی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

Share