واکنش سپیدرودی ها به استعفای سرمربی:

ابراهیمی: مقصر این باخت من هستم | کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

سرخ پوشان بعد از اعلام استعفای غیر رسمی نظرمحمدی به این خبر واکنش منفی نشان دادند و همگی متف القول خواهان ماندن سرمربی شان در سپیدرود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هافبک تیم سپیدرود با ناراحتی از گل نشدن موقعیت هایش می گوید امشب از ناراحتی خوابم نمی برد!

حسین ابراهیمی در خصوص شکست سپیدرودی ها مقابل پرسپولیس به ورزش سه می گوید: ما خیلی فشار آوردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم حتی خودم دو موقعیت خوب داشتم که نتوانستم آنها را گل کنم.

او در ادامه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و آنها از کوچکترین موقعیتشان گل می سازند.

وی افزود: به نظرم بهترین بازی نیم فصل را داشتیم، تیمی که به ذوب آهن ۴ گل می زند دیگر نمی توان چیز دیگری گفت.

هافبک سپیدرود در مورد گل نشدن موقعیت هایش هم می گوید: خودم را مقصر این باخت می دانم و فکر کنم امشب نتوانم بخوابم.

ابراهیمی در پایان در رابطه با خداحافظی نظرمحمدی گفت: ایشان ناراحت بودند و حق دارند. ان شاالله ایشان را به زودی برخواهیم گرداند.

نزهتی: تصمیم نظرمحمدی از روی فشار بود

مهاجم سپیدرودی ها می گوید پرسپولیس در دیدار با این تیم موقعیت آنچنانی نداشت در حالی که بازی دست شمالی ها بود و آنها با بدشانسی فرصت پیروزی را از دست دادند.

پویا نزهتی که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم سپیدرود در لیگ هفدهم برای این تیم درخشیده است در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود اما به نظرم ما از پرسپولیس بهتر بودیم و اتفاقا موقعیت های بیشتری هم روی دروازه آنها داشتیم اما بدشانس بودیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: به نظر من خطای اولی که روی حسین کعبی انجام شد کاملا درست بود اما به نفع پرسپولیس گرفت وارد دروازه ما شد. پرسپولیس ۹۰ دقیقه کار خاصی انجام نداد اما با خوش شانسی توانست تیم برنده میدان باشد و اتفاقا بیشتر زمان بازی دست ما بود که بدشانس بودیم و نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم.

مهاجم سپیدرودی ها در رابطه با استعفا و خداحافظی علی نظرمحمدی گفت: قطعا ایشان به دلیل اینکه عصبانی بود این تصمیم را گرفت اما می توان گفت فعلا هیچ چیزی قطعی نیست. امیدوارم ایشان پس از این بازی از زیر فشار خارج شود و به آرامش برسد و بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

نزهتی درباره عملکرد خود در این دیدار گفت: من هم در این بازی بد نبودم و فکر می کنم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتم. البته موقعیت آنچنانی به دست نیاوردم اما در مجموع باید بگویم کل تیم ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. امیدوارم با بیشتر کردن تمرینات در بازی های بعدی نتایج بهتری به دست بیاوریم تا در نیم فصل دوم خود را در جایگاه خوبی قرار دهیم.

کعبی: نظرمحمدی خسته شد و رفت

حسین کعبی معتقد است تیمش مقابل پرسپولیس نمایش شایسته ای داشت و یک امتیاز حداقل سهم آنها از این بازی بوده است.

ورزش سه نوشت: دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس با تک گل سه امتیازی علی علیپور برای سرخپوشان به پایان رسید تا سپیدرودی ها نیز پنجمین باخت متوالی شان را تجربه کنند. حسین کعبی کاپیتان سپیدرود بعد از شکست تیمش به خبرنگار ما گفت: همه دیدند که تیم ما فوق العاده بازی کرد و حداقل یک امتیاز حق تیم ما بود. نمی خواهم بگویم باید بازی را می بردیم اما می توانستیم با یک مساوی به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی افزود: بازیکنان ما اصلا تمرکز نداشتند و اگر روی ضربات نهایی با دقت عمل می کردند چه بسا الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. ما شانس های زیادی داشتیم و هم اینکه توانستیم مقابل پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کنیم، یعنی تیم خوبی بودیم.

کعبی با انتقاد شدید از وضعیت مالی سپیدرود تصریح کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم ولی مشکل اصلی ما عدم تمرکز بچه هاست. هیچ کس روحیه مناسبی ندارد و بدون هیچگونه دریافتی فقط دلخوش کرده اند به وعده های مسئولین!

کاپیتان سپیدرود، پرسپولیس را تیم قدرتمند لیگ برتر دانست و گفت: این همان تیمی بود که هفته قبل ۴ گل به ذوب آهن زد ولی در برابر ما نتواست آن بازی روان و تهاجمی را به نمایش بگذارد. ما مغلوب تجربه پرسپولیس شدیم. آنها مقابل پارس جم نشان دادند که می توانند در دقیقه ۹۶ هم گل بزنند و سه امتیاز بگیرند.

کعبی در مورد استعفای علی نظرمحمدی نیز گفت: من چیزی در این باره نشنیده ام اما واقعا نظرمحمدی کم آورده بود و نمی توانست شرایط را تحمل کند. او همه توانش را گذاشته بود برای جذب منابع مالی و دیگر نمی رسید به مسائل فنی بپردازد.

وی افزود: من به عنوان بازیکن از این شرایط خسته شدم و کم آوردم چه برسد به سرمربی تیم. به هرحال نمی دانم چه بگویم اما امیدوارم شرایط در نیم فصل بهتر شود و در نیم فصل دوم شاهد روزهای بهتری باشیم. شک نکنید اگر آرامش و تمرکز به تیم ما بازگردد، قطعا به میانه های جدول صعود خواهیم کرد.

Share