مومنی زاده: در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش شور و نشاط سیاسی در بین جوانان هستیم

آغاز بکار حزب مشارکت‌های مردمی در بندرانزلی

حزب مشارکت های مردمی عصر پنجشنبه رسما در شهرستان بندرانزلی با حضور فرماندار این شهرستان آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان بندرانزلی عصر در نشست آغاز به کار حزب مشارکت های مردمی بندر انزلی با اشاره به نقش احزاب در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با وجود اینکه فرهنگ استفاده درست از ظرفیت احزاب هنوز در جامعه نهادینه نشده اما جای خوشحالی است که در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش شور و نشاط سیاسی در بین جوانان هستیم در حالیکه در گذشته این فرصت فراهم نبود.
میر شمس مومنی زاده اظهار داشت: باید نتیجه این نشست ها، بهره گیری از توانایی و ظرفیت تشکل ها، گروهها و احزاب در جهت توسعه و پیشرفت و حفظ منافع عمومی برای مردم باشد.
وی با اشاره به ظرفیت های بندرانزلی از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون به عنوان یکی از شهرهای دارای ظر فیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری تصریح کرد: همگی باید تلاش کنیم تا با وحدت و اتحاد و همبستگی و پرهیز از ایجاد تفرقه، از این ظرفیت ها در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان و استان استفاده شود.
مومنی زاده با اشاره به وجود منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از فرصت ها و ظرفیت های مهم بندرانزلی و لزوم بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از مزایای اقتصادی آن تاکید کرد: علاوه بر حمایت از تولید کنندگان داخلی در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، همدلی و تعامل و همگرایی همه نیروهای متعهد، دلسوز و علاقه مند به توسعه کشور ضرورت دارد.
مومنی زاده یکی دیگر از فرصت های شهرستان را وجود تالاب بین المللی انزلی عنوان و تصریح کرد: تالاب انزلی بعنوان سرمایه ارزشمند ملی به شدت بیمار است و اگر روند احیای آن بطور جدی پیگیری نشود، خسارتی که به دنبال خواهد داشت جبران ناپذیر است.
وی همچنین با اشاره به لزوم توسعه گردشگری دریایی در شهر ساحلی بندرانزلی یاد آور شد: گردشگری یکی از شاخصه های اصلی و ریشه دار بندرانزلی بشمار می آید که متاسفانه این ظرفیت هم مغفول مانده و از آن استفاده کافی نشده است.
فرماندار بندرانزلی همچنین با تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان بازوی توانمند علمی هر کشوربوده و ارزش و اهمیت نقش دانشجویان به اندازه ای است که رهبر فرزانه انقلاب از آنان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده اند.
مومنی زاده خاطرنشان کرد: دانشجو به عنوان نیروی فعال ، پویا و صاحب فکر و اندیشه و به دلیل اهداف آرمان گرایانه و مطالبه گر، نقش محوری در توسعه همه جانبه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی میهن اسلامی در آینده دارند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاهیان همواره به عنوان قشر فرهیخته و آگاه جامعه سعی در حفظ استقلال و سربلندی کشور داشته اند گفت: دانشگاهیان همواره نقش موثری در آغاز حرکتهای مردمی داشته و حماسه ضد استبدادی و استکبار ستیزی ۱۶ آذر نمادی از حماسه و رشادت دانشجویان آگاه این سرزمین است .
وی تاکید کرد: انتظار می رود دانشجویان همچون گذشته برای اعتلای کشور در ابعاد مختلف و دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آزاداندیشی و عدالت‏طلبی در چارچوب منافع و هویت ملی، گفتمان حاکم بر فضای دانشگاه‏ها باشد.
فرماندار انزلی با بیان اینکه دانشجویان تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی نقش مهم خود را به خوبی ایفا کرده اند خاطر نشان کرد: دانشجویان باید بدانند که رسالت دانشجو همچنان ادامه دارد و انتظارات از دانشگاه و دانشجو ، کماکان باقی است.

Share