خطر در کمین آتناهای شهر باران!

آزار و اذیت دختربچه ۹ ساله در مسکن مهر رشت

پسر جوان که در کمین دختربچه بود در ابتدا با گذاشتن دستانش بر روی دهان دختر مانع فریاد کشیدن وی شد اما وی در یک لحظه فرصت فریاد زدن را پیدا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر روز جمعه در ابتدای مسکن مهر شهرستان رشت یک دختربچه ۹ساله که برای خرید از مغازه به بیرون از خانه رفته بود توسط یک پسر جوان ۲۵تا ۲۷ساله مورد اذیت و آزار قرار گرفت.

دیارباران نوشت: پسر جوان که در کمین دختربچه بود در ابتدا با گذاشتن دستانش بر روی دهان دختر مانع فریاد کشیدن وی شد اما وی در یک لحظه فرصت فریاد زدن را پیدا کرد و از مردم کمک خواست که یکی از همسایه ها با شنیدن فریادهای دختربچه به کوچه آمد که منجر به فرار جوان متعرض شد.

یکی از اعضای خانواده این دختر با ناراحتی شدید از بروز اتفاقات این چنینی در مناطق مسکونی، گفت: در این رابطه  ۵بار با خط های مختلف با ۱۱۰ تماس گرفتیم که هر بار فقط از ما شرح ماجرا را می پرسیدند و می گفتند نیرو می فرستیم که پس از ۴۵ دقیقه پلیس رسید.

وی با بیان اینکه فیلم حمله پسرجوان و اذیت و آزار دختر بچه توسط دوربین مدار بسته ثبت شده است، گفت: این کودک و مادرش در حالت روحی نامساعدی قرار دارند.

وی افزود: قبلا هم بابت تجمع بی مورد معتادان در معابر و کوچه های این منطقه با ۱۱۰ توسط اهالی محل تماس گرفته شده بود اما پاسخ دادند مگر وارد خانه شدند؟! و تا وارد خانه نشوند کاری نمی شود کرد.

با توجه به اثرات شدید آسیب های اجتماعی از این جنس بر روح و روان دختران به خصوص دختران خردسال، لزوم توجه بیشتر و تأمین آرامش و امنیت روانی شهرک های مسکونی بیشتر از پیش احساس می شود.

از سویی فرماندهی انتظامی شهرستان با تمام تلاش هایی که در حفظ امنیت جانی و مالی شهروندان انجام می دهند باید بیشتر از پیش در دفع مزاحمت نوامیس مردم تلاش کند و از سوی دیگر زنگ خطری برای خانواده ها نیز به صدا در آمده است که با توجه به اتفاقات ناگواری که برای آتنا و آتناها افتاده است بیشتر از همیشه مراقبت های لازم را به خرج دهند.

Share