سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

آزاد کردن واردات برنج کمر کشاورزان را شکست | وزیر جهاد کشاورزی باید جلوی این مسأله می‌ایستاد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: آزاد کردن واردات برنج در شرایط فعلی که برنج‌های کشاورزان روی دست‌شان باقی مانده است کمر کشاورزان را شکست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی‌محمد شاعری در مراسم تکریم و معارفه شهرداران نکا اظهار کرد: در چنین موقعیتی وارد کردن برنج و آزاد شدن برنج، کار مناسبی نبوده است و کشاورزان متضرر شده‌اند.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی باید جلوی این مسأله می‌ایستاد و از کشاورزان حمایت می‌کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد و واردات برنج آزاد شد که از این موضوع گلایه داریم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر کار جهادی توسط مدیران جهادی گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا کارها براساس برنامه و با مدیریت جهادی رو به رشد و حرکت به سمت جلو باشد.

این مسؤول ادامه داد: اینکه نماینده برای گرفتن بودجه تلاش کند، مکاتبات فراوان در حوزه‌های مختلف انجام دهد اما مسؤولان شهرستانی در این بخش کاری نکنند و خود را وادار به حرکت به سمت جلو نکنند، کار خوب و پسندیده‌ای نیست.

شاعری افزود: همه ما نسبت به مردم مسؤولیم و انتظار داریم وقتی برای مسأله و برنامه‌ای رایزنی و برنامه‌ریزی می‌شود مدیران مربوطه به تمام توان وارد کار شده و با کار جهادی به مردم ارائه خدمت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخاب شهردار نکا و با تأکید بر مشورت، یادآور شد: قرآن ما را به مشورت کردن و کمک گرفتن از افراد دستور داده است و هیچ انسانی با مشورت گرفتن از دیگران متضرر نشده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: خدمت به مردم در هر سمت و مسؤولیتی بادی با اخلاق‌مداری و سلامت همراه باشد و با کار و تلاش برای مردم، نشان دهیم که اهل برنامه، کار و رفع مشکلات هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه مشکلات و کاستی‌ها در همه شهرها و مناطق وجود دارد و نباید ضعف‌ها بزرگ‌نمایی شود، اظهار کرد: همه ما در قبال مردم مسؤول هستیم و برای حل مشکل آمدیم و نیامدیم که مشکل ایجاد کنیم و باید با کار و تلاش جهادی برای رفع این مشکلات گام برداریم.

شاعری با تأکید بر روحیه کار و خدمت به مردم افزود: شهردار جدید نکا در این شهر مشغول به کار شده است و برنامه‌ها و ایده‌های فراوانی را برای سازندگی ارائه داده است که بسیار مفید و کارساز است اما ما هم مواردی داریم که باید مورد توجه قرار گرفته و در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: توجه به زیباسازی شهر نکا، رفع مشکلات زباله و پسماند، توجه به فضای سبز، اجرایی شدن طرح‌های گردشگری، آزادسازی ساحل دریای نکا، حمل و نقل و ترافیک از جمله مسائلی است که باید با دقت بیشتر در این حوزه‌ها وارد شده و رفع مشکل شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: از امروز کلید شهر نکا در دستان شهردار نکا است و باید بدانیم مردم مطالبه‌گر هستند و باید برای رفع مشکلات و نیازهای تلاش کرده و پاسخگوی مردم باشیم.

Share