مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان

۶۰ کیلوگرم مواد نیروزا در گیلان به آتش کشیده شد

درصورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله عدم رعایت نرخ نامه، بهداشت، خرید و فروش مواد نیروزای مجاز و غیرمجاز ، نداشتن و تمدید نکردن پروانه باشگاههای ورزشی گیلان به بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات این اداره کل گفت: در ۶ ماهه اول سال ۹۶، ۵۳۸ باشگاه ورزشی خصوصی بازرسی شدند که ۱۵ باشگاه برای پلمپ به اداره کل نظارت بر اماکن عمومی معرفی و ۷ باشگاه نیز تعهد محضری جهت رفع نواقص داده اند.
خیراله رضایی با اشاره به بازرسی ۶۷۲ باشگاه ورزشی در سال ۹۵ و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد نیروزا گفت: این مقدار مواد نیروزا با ارزش تقریبی ۶۰ میلیون ریال از ۲۳ باشگاه ورزشی متخلف، کشف و امروز با حضور نمایندگان حراست، بازرسی، حقوقی و امور باشگاههای اداره کل امحاء و به آتش کشیده شد.
وی گفت: اندک باشگاههای ورزشی که اساس راه اندازی این فضا را محلی برای نگهداری و فروش مواد نیروزا قرار داده اند توجه کنند که فروش و عرضه مواد نیروزا هیچ تفاوتی با مواد مخدر صنعتی ندارد و اداره کل ورزش و جوانان عزم خود را جهت پاکسازی اینگونه باشگاهها جزم کرده اند.
مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری و دیگر دستگاهها برخورد شدیدی با متخلفین توزیع مواد نیروزا در باشگاههای ورزشی خواهد شد، چرا که سلامت عمومی جامعه خصوصاً جوانان را در محیط سالم و پاک ورزشی به خطر می اندازند.
خیراله رضایی از مردم خصوصاً ورزشکاران و اولیای آنان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از عدم رعایت نرخ نامه، بهداشت، توصیه، نگهداری، خرید و فروش مواد نیروزا (مجاز و غیر مجاز)، فاقد پروانه فعالیت و عدم تمدید پروانه در باشگاههای ورشی با شماره ۳۳۳۴۵۹۹۳ واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تماس بگیرند.
مسئول بازرسی ورزش و جوانان گیلان در پایان از همکاری روسای ادارات شهرستانها، معاونت توسعه ورزش، هیئت پزشکی ورزشی، امور باشگاهها، تمامی دستگاههای مرتبط و خصوصاً حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در راستای کنترل بازرسی و نظارت مستمر از مکانهای ورزشی استان تقدیر و تشکر کرد.

Share