مدیر حج و زیارت استان گیلان؛

۱۶ هزار ویزای اربعین در استان گیلان صادر شد

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ زائر گیلانی برای سفر به اربعین حسینی نام‌نویسی کردند گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ ویزای اربعین در استان گیلان صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن فعال با اشاره به اینکه صدور روادید اربعین با نزدیک شدن به اربعین حسینی در استان گیلان تداوم دارد اظهار داشت: عاشقان حسینی در استان گیلان برای اعزام به کربلا شور وصف ناپذیری دارند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ زائر گیلانی برای سفر به کربلا نام‌نویسی کرده‌اند خاطرنشان کرد: زائران سفر به اربعین حسینی برای ثبت‌نام تنها باید به سایت “سماح” مراجعه کنند.

فعال با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در این سامانه از شهریور ماه در استان گیلان آغاز شده است بیان کرد: تاکنون در استان گیلان ۱۶ هزار و ۵۰۰ ویزای سفر به کشور عراق جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی صادر شده است.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با اشاره به اینکه روند صدور ویزای اربعین حسینی شرایطی عادی را در استان گیلان طی می‌کند تاکید کرد: ویزای اربعین حسینی ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت در استان گیلان صادر شده و به زائران تحویل داده می‌شود.

ثبت‌نام‌ زائران در سامانه “سماح” به‌منظور صدور ویزای اربعین را الزامی عنوان کرد و اظهار داشت: زائران برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان برای صدور ویزای اربعین تنها به دفاتر زیارتی مجاز در سراسر استان مراجعه کنند.

Share