در ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال

گیلان عنوان روابط عمومی برتر ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور را کسب کرد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۶ وزارتخانه به عنوان یکی از روابط عمومی های برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با عنایت به برگزاری نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس، و با توجه به بررسی گزارش عملکرد روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در ۶ ماه نخست سال ۹۶ اسامی ۱۰ استانی که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی عملکرد بهتری داشتند را معرفی کرد و گیلان این عنوان را کسب کرد.

بر این اساس ۱۰ استان البرز، لرستان، همدان، تهران، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی، کردستان، گیلان و اصفهان به عنوان استان هایی که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی عملکرد بهتری داشتند معرفی شدند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر و تبریک به روابط عمومی های این ۱۰ استان امیدوار است روابط عمومی های دیگر استان ها نیز با کمک، همدلی و هم فکری استان های برتر و بهره گیری از امکانات و روش های نوین در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، راه پیشرفت و رشد را در پیش گیرند.

سعید علیپور مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان از حبیب اله محمدپور بی بالان، لیلا پیربازاریان، مجتبی جودی و یعقوب نطاقی، همکاران این روابط عمومی، روابط عمومی های ادارات و هیئت‌های ورزشی و خصوصاً رسانه های گیلان بابت این موفقیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی شک اگر حمایت‌ها، همکاری ها و زحمات مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و تمامی همکاران در سراسر استان نبود اینچنین موفقیتی برای چندمین سال پیاپی اتفاق نمی افتاد و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این موفقیت را به مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و روابط عمومی این اداره تبریک عرض می نماید.

Share