مدیرکل امور شهری استانداری گیلان

گیلان جز ۸ استان پر شهر کشور است | اعتبارات باید در سطح استان به طور متوازن توزیع شود

میرسیدی با اشاره به اینکه اعتبارات باید در سطح استان به طور متوازن توزیع شود، خاطرنشان کرد: در آمد شهرداری ها در طرح های جدید، در حوزه ساخت و ساز کاهش و درآمدها به حوزه دیگری انتقال پیدا خواهند کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساحره میرسیدی در جلسه معارفه شهردار فومن با بیان اینکه از شهردار و شورای شهر سابق فومن برای خدمت به شهروندان قدردانی می کنیم، گفت: شهردار فومن باید با استفاده از همه ظرفیت ها روزهای خوبی را برای شهروندان رقم‌ بزند.

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای ۵۲ شهر است، ادامه داد: گیلان جز ۸ استان پر شهر کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه اعتبارات باید در سطح استان به طور متوازن توزیع شود، خاطرنشان کرد: در آمد شهرداری ها در طرح های جدید، در حوزه ساخت و ساز کاهش و درآمدها به حوزه دیگری انتقال پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر موفق شهر آماده برای بهتر زیستن برای شهروندان است، افزود: شهردار خوب با ابتکار و خلاقیت و استفاده از ظرفیت های موحود شرایط زندگی مطلوب را فراهم می‌کند.

میرسیدی با تاکید براینکه شهرداری فومن ظرفیت خوبی‌ برای توسعه دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید برای آینده شهر برنامه اجرایی ارائه کنند.

این مسئول با تصریح براینکه همه مسئولان باید برای جذب مشارکت و اعتماد مردمی صادق و خادم باشند، افزود: شهر فومن باید از ظرفیت گردشگران بهتر استفاده کند.

میرسیدی با تاکید براینکه از پتانسیل سرمایه داران شهر باید برای نفع عمومی بهره برد، گفت: دولت وظیفه خودش را انجام می دهد و مدیران شهری باید به ظرفیت های منطقه ای اتکا پیدا کنند.

 میرسدی با بیان اینکه همه ما مکلف به رعایت قانون هستیم، ادامه داد: برای مردم شهر فومن بهترین ها را آرزومندم.

Share