عضو شورای شهر رشت

کسب رتبه نخست توسط یک رسانه حرفه‌ای و بومی، موجب مباهات و افتخار گیلان است

کسب رتبه نخست در پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات کشور توسط پایگاه خبری دیارمیرزا به عنوان یک پایگاه حرفه ای و بومی، موجب مباهات و افتخار جامعه رسانه استان و مردم با فرهنگ، اصیل و متمدن دیار میرزا کوچک می باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا رسولی، عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی کسب مقام نخست پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) را به دیارمیرزا تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی
مدیرمسئول محترم پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

داناترین و فرهیخته‌ترین ملّت‌های جهان ملّت‌هایی هستند که هویت خویش را بر اساس زبان و اندیشه و ادبیات بنا نهاده‌اند؛ بنابراین زبان و ادب فارسی میراث و گنجینۀ بزرگ نیاکان ما و آیینۀ هویت راستین سرزمین ماست که ترویج و به کارگیری درست آن، در جمهوری اسلامی، یک وظیفۀ ملی در جهت تقویت هویت ملی ایرانیان است و تلاشی والا و ستودنی به شمار می‌آید. این وظیفه، به نحو عام، بر دوش همۀ ایرانیان و بالاخص نویسندگان و مترجمان و اصحاب رسانه است چرا که زبان، ابزار اصلی کار آنها و درست نویسی رسالت مهم آنها در جهت پاسداشت ادبیات و هویت این سرزمین و فرهنگ یک ملت است.
از این‌رو خبر تلاش، کوشش و درخشش به واسطه کسب رتبه نخست در پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات کشور توسط پایگاه خبری دیارمیرزا به عنوان یک پایگاه حرفه‌ای و بومی، موجب مباهات و افتخار جامعه رسانه استان و مردم با فرهنگ، اصیل و متمدن دیار میرزا کوچک می‌باشد.
اینجانب به سهم خود کسب این موفقیت را که نشان دهنده‌ی سعی، تلاش و پیمودن مسیری درست توسط کادری حرفه‌ای، متعهد و اخلاق مدار است را به جنابعالی و تمامی مجموعه دست اندرکار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تبریک و تهنیت گفته و برای همه بلندهمتان این عرصه آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه خداوند منان خواستارم.

رضا رسولی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

Share