مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

کسب جایزه فرهنگستان نشان دیگری از دانش، بینش و فرهیختگی جوانان گیلان است

در پیام فاضلی آمده است: کسب رتبه نخست پنجمین جایزه درست‌نویسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بخش پایگاه‌های خبری کشور توسط پایگاه خبری دیار میرزا نشان دیگری است از دانش، بینش و فرهیختگی جوانان استان گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با صدور پیامی کسب مقام نخست پنجمین دوره جشنواره درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) را به دیارمیرزا تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

مقام معظم رهبری: رسانه‌ها می‌توانند زمینه ساز گفتگوی آزاد و وسیله ای برای تبادل مفاهیم فرهنگی و اخلاقی و ارزش‌های والای انسانی باشند.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری دیار میرزا
با سلام و احترام

کسب رتبه نخست پنجمین جایزه درست‌نویسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بخش پایگاه‌های خبری کشور توسط پایگاه خبری دیار میرزا نشان دیگری است از دانش، بینش و فرهیختگی جوانان استان گیلان است.
به عنوان متولی اصحاب فرهیخته رسانه در استان، ضمن ابراز خرسندی از نائل آمدن جوانان گیلانی به این افتخار و تبریک به مدیران، خبرنگاران و تمامی همکاران این رسانه فعال؛ این موفقیت را به اصحاب رسانه استان نیز تبریک عرض نموده و امیدوارم در آینده نیز شاهد درخشش مستمر و روزافزون جوانان فرهیخته گیلانی در تمامی حوزه‌ها باشیم.

همت بلند و کوشش پر ثمرتان را ارج نهاده و سلامتی و بهروزی تان را از درگاه یکتا هنرمند عالم خواستارم.

فیروز فاضلی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

Share