کارگاه دوروزه عکاسی «غار» در غار دربند رشی

کسانی که تجربه غارنوردی دارند، می دانند که گشت و گذار در هر قدم از مسیرطولانی غارها، پر از هیجان و لذتی است که دوست دارید آن را ثبت کنید

پریناز جهان مهمانی: عکاسی در غار همانند دیگر هنرهای دیگر، زمان بر و نیازمند بردباری، پشتکار، مقداری شانس برای یادگیری و بالابردن تجربه است. پس همیشه بخاطر داشته باشید داشتن لوازم و تجهیزات عالی شما را یک عکاس بزرگ نخواهد کرد.

کسانی که تجربه غارنوردی دارند، می دانند که گشت و گذار در هر قدم از مسیرطولانی غارها، پر از هیجان و لذتی است که دوست دارید آن را ثبت کنید، یادگاری از آن داشته باشید و بعدها دیگران را در این لذت شریک کنید. اما در فضای تنگ و مرطوب و تاریک غار چطور می توان عکس خوب گرفت و این لحظه ها را ثبت کرد؟

انجمن عکاسان رشت با همکاری کارگروه غارنوردی و غارشناسی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان گیلان و انجمن غار و غارشناسی ایران، پنجشنبه و جمعه ،چهارم و پنجم آذرماه کارگاه دو روزه عکاسی غار را برگزار کرد.

این کارگاه ابتدا در روز اول به صورت تئوری و مطرح کردن نکات مهم در نحوه عکس گرفتن و استفاده درست از تجهیزات و در روز دوم به صورت عملی در ارتفاعات شهرستان رودبار و در غار دربند رشی انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است اساتید این دوره عکاسی، آقایان، افشین یوسفی، یوسف واقف و رحمان عباسپور بودند.

Share