بهارمست: از مهدی تارتار دلخوری داریم

چرا باید برخی تیم‌ها از امکانات دولتی استفاده کنند | شرایط اصلا عادلانه نیست

بهارمست گفت: نکته قابل توجه اینجاست که چرا تیمی مثل سپیدرود که ۵۰ سال سابقه دارد باید هنوز درگیر تامین هزینه‌ هتل و غذای عوامل تیم باشد ولی یکسری تیم‌ها مثل پارس جم تا این اندازه از امکانات دولتی استفاده کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی بهارمست در خصوص شکست سپیدرود مقابل پارس جم اظهار داشت: ما بازی را واگذار کردیم اما بازیکنان تیم یک بازی خوب و پایاپای را انجام دادند البته در گل‌هایی که ما دریافت کردیم اشتباهات فردی تاثیرگذار بود. بعد از اینکه گل اول حریف را جبران کردیم در نیمه دوم برای جبران گل دوم وارد زمین شدیم اما متاسفانه در ادامه گل سوم را پذیرا شدیم و بازی را باختیم. از تلاش بازیکنان تیم راضی هستیم که در شرایط سخت به میدان رفتند اما از مهدی تارتار سرمربی حریف دلخوری داریم.

سرپرست سپیدرود افزود: متاسفانه آقای تارتار از یک هفته قبل مصاحبه‌هایی در خصوص تغییر زمان بازی انجام دادند در حالی که این برنامه‌ریزی فدراسیون بود و باشگاه سپیدرود خواسته‌ای در این زمینه نداشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه سرمربی حریف قبل از بازی به تحریک تماشاگران پرداخت و ظاهرا عنوان کرده بود که سال قبل در رشت به او برف زده شده است. در حالیکه به نظرم با امکاناتی که باشگاه پارس جم برای این مربی فراهم کرده نیاز به این همه جوسازی نبود.

بهارمست در ادامه تاکید کرد: نکته قابل توجه اینجاست که چرا تیمی مثل سپیدرود که ۵۰ سال سابقه دارد باید هنوز درگیر تامین هزینه‌ هتل و غذای عوامل تیم باشد ولی یکسری تیم‌ها مثل پارس جم تا این اندازه از امکانات دولتی استفاده کند. این شرایط اصلا عادلانه نیست و اصلا رقابت منصفانه نیست. چون بعضی از تیم‌ها مشکلات بسیار زیادی دارد ولی یکسری از تیم‌ها راحت بیشترین استفاده را از بودجه دولتی می‌برند و بعد شاهدیم مربیان‌شان اینچنین مصاحبه می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در ادامه تاکید کرد: در جریان بازی هم از آقای تارتار دلخور هستیم. در حالی که در اواسط بازی امید سام‌کن روی زمین افتاده بود و از درد شکستگی دست به خودش می‌پیچید آقای تارتار در حالی که تمامی دوربین‌ها این صحنه را ضبط کردند از بازیکنانش خواست تا به بازی ادامه دهند. این مربی شخصی است که وقتی سال گذشته به رشت آمد مردم شهر ما به پاس اینکه او قبلا در رشت مربیگری کرده، وی را تشویق کردند اما او در شهر جم چنین رفتاری انجام داد.

وی ادامه داد: در مورد داوری بازی‌ نمی‌خوام بگویم روی نتیجه بازی تاثیر داشت ولی صحنه‌های ۵۰ به ۵۰ را به نفع حریف سوت می‌زد و صحنه پنالتی محرز مدافع حریف روی میثم تهیدست در دقیقه ۳۸ را نگرفت. همچنین داور خطای معمولی حسین ابراهیمی را با کارت زرد جریمه کرد تا ما این بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: امید سام‌کن در بازی آینده مقابل ذوب‌آهن حضور ندارد ولی او بازیکن جوان و متعصبی است. جا دارد از دکتر مردانی و دکتر حق‌شناس که مراحل جراحی این بازیکن را پیگیری کرده‌اند تشکر کنم و فکر می‌کنم او ۴ تا ۶ هفته دوره نقاهت داشته باشد. امیدوارم سام‌کن هر چه سریعتر به تمرینات ما برگردد و مطمئن هستم او توانایی حضور در تیم ملی فوتبال ایران را خواهد داشت.

بهارمست در پایان تاکید کرد: باز هم می‌گویم مشکلات مالی ما را آزار می‌دهد و تقریبا ما را نگران کرده است. ۳ سال است با این مسائل دست به گریبان هستیم و تاکید می‌کنم حق سپیدرود با ۵۰ سال قدمت این نیست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند. بهتر است اگر آقایان می‌خواهند در نیم‌فصل دوم و زمانی که کار از کار بگذرد به فکر سپیدرود بیفتد همین حالا به فکر این تیم باشند و من امیدوارم مسئولان هر چه سریع‌تر فکری به حال مشکلات مالی باشگاه سپیدرود کنند.

Share