دیارمیرزا گزارش می‌دهد

پیروزی داماش گیلان مقابل کارون اروند در روز بارانی رشت

داماش گیلان عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت با دو گل مقابل کارون اروند به برتری دست یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از سری رقابت های لیگ دسته دوم کشور دو تیم داماش گیلان و کارون اروند در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، میلاد پورمحسن، مهرداد علیزاده، هادی سهرابی، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی و سعید باقرپسند برای داماش در این بازی به میدان رفتند.

در مقابل کارون اروند با ترکیب آرمین آب حیات، علی نعمتیان، جابر یوسفی، میلاد ربانی، علی حسینی، حامدسرلک، رحیم آلبوغبیش، جواد کنار دنگی، محمد لامی نژاد، هادی دغاغله و محمد سرفراز در این مسابقه حاضر شد.

از نکات جالب بازی تفاوت رنگ لباس داورهای مسابقه بود بطوری که داور وسط با لباس سبز رنگ و دو داور کنار لباس زرد رنگ پوشیده بود البته لباس‌های دو داور کنار با وجود همرنگ بودن اما با یکدیگر کاملا متفاوت بود.

تماشای این بازی برای هواداران رایگان بود اما هوای بارانی شهر رشت باعث شد هواداران زیادی از این بازی دیدن نکنند و حدود هزار و پانصد هوادار رشتی در استادیوم حضور یافتند.

گفتنی است تا قبل این بازی کارون اروند از ۸ بازی خود ۱۸ امتیاز کسب کرد و در جایگاه دوم و داماش گیلان از ۸ بازی خود ۱۶ امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه سوم قرار دارد.

در دقیقه دوم بازی شوت بازیکن کارون از کنار دروازه داماش رد شد. در دقیقه ۱۲ بازی شوت هادی دغاغله از بالای دروازه داماش به بیرون رفت.

رفته رفته بر تعداد هواداران داماش افزوده شد و تیفوسی های داماش که برف و باران نمی شناسند به شدت در حال تشویق تیم داماش هستند.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی کارون اروند بهتر بازی کرد و توپ های بیشتری بر روی دروازه داماش ارسال کرد اما هیچکدام از این حملات نتوانست برای این تیم مثمر ثمر باشد.

در دقیقه ۲۲ کارت هادی دغاغله به دلیل اعتراض از داور بازی کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۲۴ بازی دروازه بان کارون بیرون محوطه توپ را با دست گرفت و با کارت زرد داور بازی جریمه شد.

در دقیقه ۲۸ بازی هادی سهرابی با کارت زرد داور جریمه شد.

داماش که رفته رفته توپ و میدان را در دست گرفت چندین حمله بر روی دروازه حریف ایجاد کرد و در مهمترین آنها در دقیقه ۳۲ بازی شوت کنعان طاهرنژاد پس از دفع توپ ناقص دروازه بان میرفت وارد دروازه شود که این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل ادامه یافت.

سعید طالبی در دقیقه ۳۶ بازی به علت اعتراض به داوری کارت زرد گرفت. در دقیقه ۴۰ بازی ضربه سر سعید طالبی میرفت وارد دروازه کارون اروند شود که دروازه این تیم توپ را دریافت کرد.

در دقیقه ۴۷ بازی ضربه سر بازیکنان داماش به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. هر دو تیم از نیمه اول به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند.

با افزایش تعداد تماشاگران بازی، نزدیک به دو هزار هوادار داماش گیلان در ورزشگاه حضور داشتند.

در دقیقه ۶۳ بازی سعید مرتضوی با یک شوت فنی و نرم دروازه تیم کارون اروند را باز کرد.

در دقیقه ۶۸ بازی محمود دارای زاده برای کارون اروند جایگزین جواد کنار دنگی شد. در دقیقه ۷۵ بازی عباس مقدم برای کارون جایگزین هادی دغاغله شد. در دقیقه ۷۷ بازی محمد همرنگ برای داماش جایگزین سعید مرتضوی شد.

در دقیقه ۷۹ بازی میلاد پورصف شکن روی سانتر زیبای آرمین منفرد دوست با یک بغل پا دروازه کارون اروند را برای بار دوم گشود تا داماش با خیالی راحت به بازی ادامه دهد.

داماش که در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد توپ و میدان را به طور کامل در اختیار دارد.

در دقیقه ۸۵ علی اسلامیان برای کارون اروند جایگزین محمد لامی نژاد شد تا کارون هر سه تعویض خود را در این باز انجام داده باشد.

در دقیقه ۸۷ بازی علیرضا صبوری آزاد جایگزین میلاد پورصف شکن شد. در دقیقه ۸۸ بازی گل علیرضا صبوری آزاد آفساید اعلام شد. در دقیقه ۸۹ بازی آزاد جعفرزاده جایگزین سعید طالبی شد تا داماش نیز مانند حریف خود از هر سه تعویضش استفاده کرده باشد.

داور چهارم ۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این بازی اعلام کرد. در پایان بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود داماش به پایان رسید تا با این برد از ۹ بازی خود همانند شاهین شهرداری بوشهر ۱۹ امتیاز کسب نماید و تفاضل گل کمتر نسبت به شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین هواداران تیفوسی داماش این تیم همانند بازی‎های گذشته چند دقیقه‌ای به تشویق داماش پرداختند و بازیکنان نیز به ابراز علاقه هواداران پاسخ دادند.

Share