پس از کسب رتبه نخست جایزه فرهنگستان؛

پیام تبریک مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور به دیارمیرزا

کسب عنوان رسانه اول پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی مطبوعات در بخش پایگاه‌های خبری را صمیمانه، به شما و همسنگران رسانه ای تان که چشمها و گوشهای جامعه اید تبریک عرض می نمایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرضا سیددانش، مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور پیامی کسب جایزه نخست دیارمیرزا در پنجمین جشنواره درست‌نویسی مطبوعات(جایزه فرهنگستان) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

سلام علیکم

گیلان عزیز ما مهد اندیشه و عشق است و هنرمندان و فرهنگیان فرهیخته آن، همواره در راه ارائه نگاه‌های نو و تازه اولین بوده و هستند.

در چند ساله اخیر حضور جوان‌های پر نشاط و پر امید در عرصه خبرگزاری‌ها، جراید و پایگاه‌های خبری جلوه با شکوه دیگری از این پیشگامی را، دوشادوش پیشکسوتان ارجمند، در منظر ناظران قرار داده است.

پرتلاش‌ترین، فداکارترین و بی ادعاترین انسان‌های بالنده‌ای که خیلی از مواقع، حتی اسمی از آنان نیز گفته نمی‌شود.

به نظر این حقیر، اصالت و کیفیت و صد البته سرعت و دقت در اطلاع رسانی گسترده، از شاخصه‌های برجسته بسیاری از رسانه‌های استانی ماست.

ضمن ادای احترام به همه تلاشگرانی که تحت مدیریت جنابعالی، این افتخار را در دیار میرزا رقم زدند، کسب عنوان رسانه اول پنجمین دوره جایزه درست‌نویسی مطبوعات در بخش پایگاه‌های خبری را صمیمانه، به شما و همسنگران رسانه‌ای تان که چشم‌ها و گوش‌های جامعه‌اید تبریک عرض می‌نمایم.

سلامت و پیروز باشید.

سیدرضا سیددانش
مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور

Share