لبخند و شادی با قلم شیوای شما معنا می‌یابد

پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به دیارمیرزا

موفقیت پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا در میان رسانه های کشور و کسب جایزه نخست در پنجمین جایزه ی درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) گواهی بر این امر است. این حضور ماندگار و تاثیرگذار را به جناب عالی و دیگر صاحبان قلم و اندیشه آن مجموعه تبریک گفته و توفیق روز افزون تان را از درگاه ایزدمنان خواهانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، با صدور پیامی کسب مقام نخست پنجمین دوره جایزه درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

مدیرمسئول محترم دیارمیرزا

با اهدای سلام و احترام

بیان امید و آرزو، لبخند و شادی با قلم شیوای شما معنا می‌یابد و در دنیای امروز که دنیای رسانه و اطلاعات است با ثبت لحظه‌هایتان روایت می‌شود.

بی کم و کاست. گویی قرار نیست چیزی از کسی پنهان بماند. سهم شما در حوزه‌ی اطلاع رسانی بسیار مهم و ارزشمند می‌باشد و ارتباطی چند سویه است. ارتباطی عمیق و ژرف با کودک، بزرگسال، آموزش، پرورش، جامعه و… زیرا به یقین به ارزشمندی به رسالت خود باور دارید.

موفقیت پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا در میان رسانه‌های کشور و کسب جایزه نخست در پنجمین جایزه ی درست نویسی مطبوعات (جایزه فرهنگستان) گواهی بر این امر است. این حضور ماندگار و تاثیرگذار را به جناب عالی و دیگر صاحبان قلم و اندیشه آن مجموعه تبریک گفته و توفیق روز افزون تان را از درگاه ایزدمنان خواهانم.

Share